کد خبر 1476853
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
طوفان مونیخی‌ها با توخل/ بایرن صدر جدول را از دورتموند پس گرفت

بایرن مونیخ در اولین بازی با هدایت توماس توخل با پیروزی برابر دورتموند به صدر جدول بوندسلیگا بازگشت.

به گزارش مشرق، هفته بیست و ششم بوندس لیگای آلمان از ساعت ۲۰ امشب شنبه با برگزاری دیدار حساس بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند پیگیری شد.

دربی درکلاسیکر در حالی آغاز شد که این دیدار نبرد دو تیم اول و دوم جدول بود، دورتموند با ۵۳ امتیاز در صدر قرار داشت و بایرن با ۵۲ امتیاز و یک امتیاز کمتر جدی‌ترین تعقیب کننده دورتموندی‌ها در صدر بود.

بازی امشب همچنین اولین بازی بایرن با توماس توخل هم بود که یک هفته پیش با تصمیم ناگهانی باواریایی‌ها جانشین یولیان ناگلزمان شده بود.

بایرنی‌ها در خانه میزبان دورتموند بودند بازی را طوفانی آغاز کردند و فشار بایرن سبب شد گریگور کوبل با گل به خودی بایرن را یک بر صفر پیش بیندازد.

در ادامه باز هم این شاگردان توخل بودند که بهتر ظاهر شدند و این بار نوبت توماس مولر بود که در دقایق ۱۸ و ۲۳ دو بار دروازه دورتموند را باز کند تا بایرن هنوز دربی در کلاسیکر به دقیقه ۳۰ نرسیده، ۳ بر صفر از دورتموند پیش باشد.

نیمه اول با همان سه گل به سود بایرن به پایان رسید.

نیمه دوم را باز هم این مونیخی‌ها بودند که برتر شروع کردند و کینگزلی کومان در دقیقه ۵۱ گل چهارم بایرن را به ثمر رساند.

در ادامه دورتموند توانست توانست امره جان در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی و دونیل مالن در دقیقه ۹۰ دو گل از گل‌های خورده را جبران کند تا در نهایت این دیدار حساس با برتری ۴ بر ۲ بایرن مونیخ برابر بورسیا دورتموند به پایان برسد.

بایرن با این پیروزی ۵۵ امتیازی شد و دوباره به صدر جدول بوندس لیگا برگشت، دورتموند هم ۵۳ امتیازی ماند و به رده دوم سقوط کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    1 0
    مدرن ترین تیم ، بهترین تاکتیک ، یکدست ترین بازیکن ها و بهترین کادر مدیریتی رو بایرن داره اما مافیای بارسا ریال مگه می زاره؟
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      0 0
      بایرن مونیخ که همیشه از رعال مادرید شکست میخورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس