کد خبر 1476800
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
۸ بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت/ ستاره سرخپوشان دربی را از دست می‌دهد؟

با هشت بازیکن در آستانه محرومیت پای به دو دیدار حساس با ملوان و مس کرمان خواهد گذاشت.

به گزارش مشرق، تیم پرسپولیس در موفق شد مس رفسنجان را شکست دهد که مهدی عبدی، میلاد سرلک و سروش رفیعی در این بازی کارت زرد گرفتند. در مجموع این فصل بازیکنان پرسپولیس ۳۷ کارت زرد گرفتند و سه بازیکن این تیم علیرضا بیرانوند، لئاندرو پریرا و مهدی ترابی هم با کارت قرمز جریمه شدند.

حالا سرخپوشان در شرایطی به استقبال دیدار با ملوان و مس کرمان خواهند رفت که ۷ بازیکن این تیم سه کارته هستند و سروش رفیعی نیز ۶ اخطار گرفته تا او نیز در آستانه محرومیت قرار بگیرد. سروش به عبارتی پرکارت‌ترین و خشن‌ترین بازیکن پرسپولیس است که اگر یک کارت زرد دیگر بگیرد، دوباره محروم خواهد شد.

گئورگی گولسیانی، علی نعمتی و وحدت حنانوف، سه مدافع در آستانه محرومیت پرسپولیس به شمار می‌روند. مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک نیز عناصر میانی پرسپولیس هستند که با کارت زرد بعدی محروم خواهند شد. اما شاید مهره بی‌جانشین قرمزها علیرضا بیرانوند باشد که سه‌کارته است و غیبتش در هر بازی، این تیم را در معرض آسیب جدی قرار خواهد داد.

حالا باید دید در بازی ملوان و مس کرمان کدام بازیکنان کارت زرد خواهند گرفت. محرومیت در این دو بازی از آن جهت اهمیت دارد که پرسپولیس بعد از این دو بازی به مصاف استقلال خواهد رفت و غیبت هر کدام از این بازیکنان، دست یحیی را برای شهرآورد حساس بسته‌تر از همیشه خواهد کرد.

محمد عمری، سینا اسدبیگی و کمال کامیابی‌نیا نیز بازیکنان دو کارته قرمزها به حساب می‌آیند که اگر در هر دو بازی کارت بگیرند، محروم می‌شوند.

سعید صادقی، مرتضی پورعلی‌گنجی، امید عالیشاه و مهدی عبدی هم یک کارت زرد در این فصل گرفته‌اند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 3
    بهتر . لنگ رو چه به فوتبال
  • یدالله میش دو قلی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    2 1
    ایشالله که هیچ بایکن ایرانی چه قرمز چه ابی چه سبز چه زرد چه سفید چه نارنجی چه مشکی چه صورتی تا آخر عمرش در آستانه محرومیت و یا خود محرومیت قرار نگیره الهی آمین
  • ناهید IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    2 2
    باید خندید به تعویضهای خل محمدی
  • یونس IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    1 1
    این یارو ۵۰ تومان هم نمی ارزند
  • یدالله میش دو قلی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    3 1
    امیدوارم هر بازیکن ایرانی چه قرمز چه آبی چه سبز چه زرد چه سفید چه نارنجی چه مشکی چه صورتی و چه یشمی و جیگری و مغز پسته ای و قهوه ای و خاکستری و طوسی و کرم و بنفش و بادمجونی و ارغوانی و بَژ و طلایی و نقره ای و سفید یخچالی و خرمایی و بور و استخونی و آبی نفتی و شرابی و سبز لجنی و خاکی و زیتونی و فیروزه ای و سبز چمنی و آبی آسمونی و گوجه ای و نخودی و آلبالویی تا آخر عمرش در آستانه محرومیت و یا خود محرومیت قرار نگیره الهی آمین
    • (A) IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      0 1
      باشه حالا نمیخواد همه رنگارو بگی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس