کد خبر 1476660
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
تارتار: قائدی نقش پر رنگی در نتیحه بازی داشت/ استقلال مستحق برد بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امروز قائدی در نتیجه بازی تاثیر گذار بود، هم در گل اول و هم در گل دوم واقعا نقش پررنگی داشت و استقلال هم مستحق برد بود.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال دو تیم استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو برصفر به سود استقلال به پایان رسید.

مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن در پایان این دیدار، اظهار داشت: بازی، بازی زیبایی بود. درسته که ما شکست خوردیم اما در شروع بازی یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که اگر میتوانستیم به گل برسیم شرایط فرق می کرد. بعد از آن استقلال یک موقعیت خیلی خوب داشت که مهدی قائدی خیلی خوب استفاده کرد از این موقعیت و امروز فکر می کنم قائدی در نتیجه بازی تاثیر گذار بود ، هم در گل اول و هم در گل دوم واقعا نقش پررنگی داشت. با بازی خوبی که به اتفاق دیگر بازیکنان تیم انجام داد فکر می کنم استحقاق برد را داشتند.

وی در ادامه افزود: ما هم با توجه به بضاعتی که داشتیم بازی خوبی را انجام دادیم.بازی کردن در نیم فصل دوم در برابر مدعیان واقعا سخت است. وقتی در کورس هستند انرژی مضاعفی را خرج میکنند و بهتر عمل میکنند و تحت فشار میگذارند، هواداران هم کمک می کنند.

تارتار در ادامه افرود: ما انصافا بازی بدی را از خودمان به نمایش نگذاشتیم و این شکست را به گردن می گیریم، مسولیت با خود من است، شرمنده هواداران شدیم، برای بازی های آینده که بازی های سختی است آماده می شویم و باید خیلی زود ریکاوری شویم.

بیشتر بخوانید:

استقلال از تعقیب سپاهان پا پس نکشید/ عیدی آبی پوشان با برد ذوب آهن

سرمربی تیم ذوب آهن در پاسخ به این سوال که سلیمانی در ترکیب امروز حضور نداشت، نبود او چقدر تاثیر گذار بود، از مصدومیت او برایمان توضیح دهید،گفت: ما بد آوردیم، فکر می کنم دو روزگذشته در تمرین سلیمانی آسیب دید و به این بازی نرسید. ما هم خیلی دست و بالمان در قسمت جلو باز نیست چون سعید باقر پسند هم در نیم فصل اول از دست دادیم، به هر حال تاثیرگذار بود اما بچه های دیگر هم تلاش کردند، ما از نظر واقعا تعداد بازیکن دستمان خالی است ولی خوب جوانان خوبی داریم، امروز خوب بازی کردند و من خوشحالم، از آکادمی سه بازیکن امروز در ترکیب قرار گرفتند هم از اول بازی و هم در نیمه دوم و دست آورد خوبی برایمان است.

تارتار در ادامه، گفت: بازیکنان جوانان ما امروز خوب بودند، به هر حال بازی کردن مقابل تیم بزرگ استقلال در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران سخت است اما انصافا خیلی با اعتماد بنفس بازی کردند و ما را به آینده امیدوار کردند.

وی در واکنش به این سوال که در مورد عملکرد خط دفاعی بگویید، آمار اشتباهات زیادی داشتند و به نظر می رسید که خوب کار نکردند، گفت: ما در سه بازی گذشته گلی را دریافت نکرده بودیم و گل زود هنگام در برابر استقلالی که عناصر سرعتی خوبی را در جلوی زمین دارد واقعا کار را سخت میکند ، شما ببینید که استقلال معمولا وقتی گل اول را زود می زند به گل های بیشتر هم می رسد، بخصوص در نیم فصل دوم آن هماهنگی لازم را بدست آورده اند و خیلی قوی عمل کردند. در نیم فصل دوم اما دفاع ما هم بد نبود، به نظرم در برابر مهاجمان خیلی قوی استقلال عملکرد بدی نداشتند اما باید بازی ما آنلایز شود و بررسی کنیم، الان نمی توانیم نظر نهایی را بدهیم، اما باید ببینیم که شرایط چگونه بوده و در آنالیزهایمان بررسی کنیم و شرایط را بهتر کنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آرمان قاسمی به ترکیب برمیگرد یا خیر، گفت: آرمان در تمرینات ما است و فرقی برای ما ندارد بازیکنان و هرکسی شرایطش بهتر باشید قطعا بازی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    1 0
    یکی از مشکلات بزرگ داوری ایران دخالت بی جا کمک داور تو هر بازی و تاثیر رو تصمیم داور است فقط بخاطر اینکه بگن ما هم هستیم حیطه اختیار کمک مشخصه ، الان در بازی مس خطایی که بیرون محوطه بود با دخالت کمک تبدیل به پنالتی شد
  • ناهید IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 1
    گمشو گل اول آفساید بود
    • حبیب IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      0 0
      اهان پنالتی ناحق بولینگ در برابر مس درست بود حتما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس