‌

حکمرانی نو درون فلسفۀ سیاسی انقلاب اسلامی به‌دنبال اصلاح روش‌ها برای حرکت سریع‌تر به‌سوی اهداف است. این گفتار درون یک رابطۀ تعاملی میان جامعه و نهادهای سیاسی ممکن و مقدور است.

به گزارش مشرق، سعید آجرلو، سردبیر روزنامۀ صبح نو، در حساب توییتری خود نوشت:

گفتار حکمرانی نو، در مبانی و اصول، ادامۀ تحول‌خواهی مدنظر رهبری و با هدف کارآمدی است. این گفتار، که در میانۀ ناآرامی‌ها توسط قالیباف مطرح و با مخالفت سوپرانقلابی‌ها و تجدیدنظرطلب‌ها مواجه شد، بر رویکردی نو و جدید برای پاسخ به مسائل تاکید و راه‌حل را در تحول جست‌وجو می‌کند.

حکمرانی نو درون فلسفۀ سیاسی انقلاب اسلامی به‌دنبال اصلاح روش‌ها برای حرکت سریع‌تر به‌سوی اهداف است. این گفتار درون یک رابطۀ تعاملی میان جامعه و نهادهای سیاسی ممکن و مقدور است و به همان میزان که نیازمند سیاستمداران مبتکر و شجاع است، به حمایت اجتماعی و افکار عمومی هم نیاز دارد.

این گفتار به ایدۀ مدون، نیروهای سیاسی تحول‌خواه و برنامۀ عملیاتی و اجرایی هدفمند نیاز دارد که میان اهداف و اقدام‌ها تناسب برقرار کنند. به نظر می‌رسد که تحول آغازشده در سیاست خارجی و مرزبندی صریح گفتار عقلانیت انقلابی مقابل سوپرانقلابی‌ها قابلیت گسترش به سایر حوزه‌ها را دارد.

سابقه و ظرفیت قالیباف در ایجاد تحول می‌تواند، در مقطع کنونی، حکمرانی نو را -به‌عنوان ادامۀ تحول‌خواهی مدنظر رهبری- به برنامه‌ای سیاسی و اجرایی برای عبور از وضع موجود و پاسخ به چالش‌های مختلف کشور تبدیل کند.

حکمرانی نو به‌دنبال اصلاح روش‌ها برای حرکت سریع‌تر به‌سوی اهداف است

حکمرانی نو به‌دنبال اصلاح روش‌ها برای حرکت سریع‌تر به‌سوی اهداف است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    با تغییر واؤه ها و اسامی فقط خود را فریب میدهیمو مدیریت به حکمرانی چیزی را تغییر نمیدهد.
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 2
    نیازی نیست، الیت داووس در پشت درهای بسته آینده را طراحی کرده. کافیست همان شامپانزه هایی شویم که گفتند هستیم و برقصانند ما را.
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    0 0
    چرا متن من و منتشر نکردید نه توهین در آن بود و نه حرف ما مربوط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس