جزئیاتی از توافق بین ایران و عربستان از زبان کنعانی

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا در خصوص وضعیت حقوق بشر در ایران بی‌اساس، فاقد وجاهت و دارای ماهیت و انگیزه سیاسی است.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی گفت: گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا در خصوص وضعیت حقوق بشر در ایران بی‌اساس، فاقد وجاهت و دارای ماهیت و انگیزه سیاسی و برآمده از رویکرد مطرود مداخله جویانه رژیم آمریکا در امور داخلی کشورهای مستقل است.

وی افزود: این گزارش هیچگونه مرجعیتی برای قضاوت و ارزش‌گذاری نسبت به‌ مقوله والای حقوق بشر در مناسبات بین‌المللی ندارد، دولت آمریکا هیچ صلاحیتی برای سخن گفتن از ارزش های والای حقوق بشر در دیگر کشورها را ندارد.

کنعانی ادامه داد: رفتار پلیس آمریکا در اعمال خشونت علیه افراد و استفاده غیرقانونی از قوای قهریه، تبعیض ساختاری و هدفمند علیه سیاهپوستان به وسیله پلیس و دستگاه قضایی این کشور، نقض حقوق اقلیتها و رنگین پوستان، سرکوب معترضان، رفتار خشونت‌آمیز با پناهجویان و زندانی کردن و رفتارهای غیرانسانی با آنها و کودکانشان، نقض حقوق بشر و تبعیض نژادی در زندان‌ها بخصوص زندان‌های ایالات جنوبی این کشور و برخورد برده گونه با زندانیان، تنها مواردی از نقض مستمر حقوق بشر در داخل آمریکاست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی افصحی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    3 6
    این گزارش های وقیح و مشمئز کننده آمریکا به اندازه‌ای رسوا و بی ارزش است که حتی خودشان نیز به آن توجهی ندارند روزگاری بر اساس این گزارش های وقیحانه خط و نشان می کشیدند و باج ها می ستاندند. اما حالا فقط اکتفا به نشر آن در دامنه مزدوران خود از جمله منافقین ! می کنند که بیشتر از این مفلوکین بیگاری بکشند!و الا چه کسی در عالم می توان سراغ داشت که به یک خط شیطان بزرگ اعتماد داشته باشد چه رسد به گزارش شیطانی اش! حتی یک آمریکایی آگاه و آزاده نیز به دروغ بودن همه گزارش های این چنینی بی آن که تحت تأثیر جایی باشد اذعان دارد.غرب وحشی و شیطان بزرگ باید راه دیگری را برای سرکیسه کردن ملت ها کشف کنند دیگر حقوق بشر و دموکراسی و...آن چنان رسوا شده که کسی به نظرات و ارزیابی شیطان بزرگ آمریکا و غرب وحشی بهاء نمی دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس