کد خبر 1475161
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
قاضی

قاضی دادگاه کیفری، مجازات ۶ ماه حبس متهم را به خرید معادل ۱۵۰ میلیون ریال لباس برای شب عید کودکان نیازمند و آسیب پذیر زیر ۱۰ سال، تبدیل کرد.

به گزارش مشرق، یاسر فرج وند قاضی دادگاه کیفری دو شهرستان حمیدیه استان خوزستان در اقدامی ابتکاری و خداپسندانه، باتوجه به رضایتی که متهم از شاکی اخذ کرده بود در اجرای ماده ۴۸۳ قانون آیین دادرسی کیفری، مجازات ۶ ماه حبس متهم را به خرید معادل یکصد و پنجاه میلیون ریال لباس برای شب عید کودکان نیازمند و آسیب پذیر زیر ۱۰ سال شهرستان حمیدیه تبدیل کرد.

باتوجه به صدور حکم ۶ ماه حبس برای فردی که به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و عدم رعایت نکات بهداشتی محکوم شده بود و بعد از محکومیت توانست نواقص بهداشتی را مرتفع کند و رضایت اداره شاکی را اخذ کند، در اقدامی ابتکاری و خداپسندانه، یاسر فرج وند قاضی دادگاه کیفری دو شهرستان حمیدیه مجازات حبس ایشان را به خرید معادل ۱۵۰ میلیون ریال البسه برای کودکان زیر ۱۰ سال به مناسبت عید نوروز تخفیف داد.

لازم به ذکر است این قاضی خوش ذوق قبلاً نیز احکام مجازات های جایگزین حبس دیگری در خصوص خرید کتب درسی و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و کاشت نهال صادر کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    7 0
    درودبرتمام قضات محترم وزحمتکش وازجمله این قاضی گرامی وخوش ذوق- خیلی خوب هم فال هم تماشا به قول معروف...
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    1 8
    با ۱۵ میلیون چند لباس میشه خرید فوقش برلی ۳۰ نفر
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    6 0
    افرین به این درایت اینجوری اون اقا لذت کمک به کودکان یتیم وبی بضاعت رودرک میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس