جاده کندوان از شمال به جنوب به خاطر ترافیک سنگین بسته شد

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ریزش پی در پی سنگ در محورهای کندوان، گفت: درحال حاضر ارتفاعات محورهای شمال برفی و مه‌آلود و پایین‌دست بارانی و لغزنده است‌.

به گزارش مشرق از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت تردد در جاده‌های شمال، اظهار کرد: شاهد بارش شدید برف و کولاک در ارتفاعات و محورهای کوهستانی شمال هستیم.

وی با بیان اینکه محور کندوان که به‌دلیل ریزش کوه و بارش شدید برف و کولاک مسدود شده بود از با تلاش عوامل راهداری و ماموران پلیس راه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز بازگشایی شد، افزود: درحال حاضر تردد در محور برقرار است ولی شاهد ریزش سنگ هستیم و احتمال انسداد محور وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: محور کیاسر به ساری حدفاصل تلمادره به‌دلیل بارش برف و کولاک شدید از صبح امروز مسدود شده ولی درحال حاضر تردد تنها با زنجیرچرخ برقرار است.

جهان‌تاب با اشاره به بارانی و لغزنده بودن محورهای پایین‌دست استان، یادآور شد: در محور هراز شاهد ترافیک هستیم.

وی با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات شمال، یادآور شد: با توجه به بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی و لغزندگی محورهای پایین‌دست لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند، گفت: شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های شمال خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس