کد خبر 1475073
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
ماه عسل زوج جوان در شلمچه

یک زوج جوان نه فقط جشن عقدشان را کنار قبور شهدای گمنام برازجان برگزار کردند بلکه به شلمچه آمده‌اند تا عسل ماهشان شود.

به گزارش مشرق، شلمچه محل شهادت عموی «فرشته همعنان‌فرد »۱۹ ساله است. او آمده بود تا از عموی شهیدش اجازه بگیرد و زندگی متأهلی خودش را از اینجا آغاز کند.

مراسم عقد این زوج جوان در کنار قبور شهدای گمنام شهرستان دشتستان، برازجان برگزار شده بود و حالا شلمچه این قطعه آسمانی از خاک کشورمان محلی برای آغاز زندگی متأهلی فرشته و داوود شد.

فرشته همعنان‌فرد گفت: در صدد برگزاری مراسم عروسی‌مان بودیم که «عمو نامدار» به خواب همسرم آمد و به او گفته بود همدیگر را در مشهد می‌بینیم، ما هم تصمیم گرفتیم برای دیدنش به شلمچه نقطه آسمانی شدنش بیایم.

وی افزود: سختی مسیر ۶ ساعته را به‌جان خریدیم و با تعدادی از اقوام راهی این خاک شدیم چرا که از وقتی یادم می‌آید، محبتش در دلم بود و یادش به من آرامش می‌داد.

‌همعنان‌فرد بیان کرد: شهدا دردانه‌های این عالم‌اند، اولیایی که نزد خداوند آبرودار هستند از آن‌ها در این لحظات سرنوشت ساز زندگی‌ام می‌خواهم همه زوج‌های جوان خوشبخت و عاقبت بخیر بشوند و در این مسیر پر پیچ‌وخم زندگی ما رو تنها نگذارند.

وی به هم سن و سال‌هایش توصیه کرد: زندگی را با تشریفات خارج از قاعده به خود و همسرانشان سخت نکنند چون زیبایی در سادگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس