آمازون

شرکت آمازون روند اخراج‌ها را به علت شرایط اقتصادی نامشخص آمریکا ادامه می‌دهد و این بار ۹۰۰۰ نفر را در فهرست اخراج خود قرار داده است.

به گزارش مشرق، به نقل از انگجت، اندی جسی از مدیران ارشد شرکت آمازون یادداشتی را برای کارکنان این شرکت فرستاده و اخراج ۹۰۰۰ کارمند آمازون را طی هفته‌های آینده تأیید کرده است.

افراد اخراجی در بخش‌های خدمات کلود، بخش تبلیغات و بخش خدمات بازی توئیچ مشغول به فعالیت هستند. فهرست نهایی افرادی که قرار است اخراج شوند از اواسط تا اواخر ماه آوریل نهایی می‌شود و تا آن زمان این افراد از اخراج خود مطلع نخواهند شد.

این دومین مرحله از اخراج‌های گسترده از آمازون به علت بحرانی‌تر شدن شرایط اقتصادی آمریکا است. آمازون در ایام همه گیری بیماری کرونا هزاران نفر را استخدام کرده بود، اما حالا روند در این کشور برعکس شده و افراد زیادی در حال اخراج از آمازون هستند. آمازون در ماه ژانویه اعلام کرده بود در مجموع ۱۸ هزار نفر را از این شرکت اخراج می‌کند.

آمازون تنها شرکت بزرگ فناوری نیست که امسال از اخراج گسترده کارکنان خود خبر داده است. متا در این ماه اعلام کرد که پس از حذف ۱۱۰۰۰ شغل در پاییز، ۱۰۰۰۰ کارمند دیگر را نیز اخراج خواهد کرد. با این حال، آمازون اکنون با شدت بیشتری نسبت به بسیاری از رقبای خود در حال کاهش نیروی کار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    2 0
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
      0 0
      پس ارباب یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکش تو فرقی با اونهای دیگه نداره، پس چرا اینقدر پاچه خواری میکنی؟؟!
  • علی افصحی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 0
    یک مشت «رویا فروش» غرب گدا در داخل نقش تکمیلی آثار هالیوودی را دارند فیلم های هالیوودی از زندگی فانتزی آمریکایی چنان اغراق می کنند که همه غرق در خوشی و لذتند با امنیت شغلی ، دریافت دستمزد رویایی و خانه آن چنانی، خودرو، رسنوران و...همین آثار هالیوودی دستمایه فکری اصلاحات آمریکایی شده و با تبدیل سلولئید به صفحه کاغذ توسط امثال تاجیک،و سریع القلم و...خزعبلاتی سرهم می کنند که حتی متفکران غرب وحشی را به تعجب وامی دارد این رویا فروشان،خبث طینت خودعلیه اسلام و ولایت فقیه را با مجموعه کلمات بی معنی اما شبه علمی و به شدت غرب ستایانه به انجام می رسانند این جماعت مفتون چنان از «امنیت شغلی»، «اصالت کار جمعی »و...غرب وحشی سخن گفته و می گویند که مجبورند این نوع گزارش ها از اخراج های جمعی نیروی کارو یا ورشکستگی بانک ها و...را سانسور کنند اماغرب گدایان چه بپذیرند و یا نپذیرند واقعیت آن است که آمریکا رو به افول است و درغرب خبری نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس