متن قانون بودجه ۱۴۰۲

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت مجلس و دولت با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا ناترازی در بودجه سال ۱۴۰۲ به حداقل برسد.

به گزارش مشرق، محمدرضا دشتی اردکانی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت تحقق شعار سال جدید نیازمند همبستگی و هم افزایی دستگاه‌های مختلف و داشتن یک نگاه ملی به این موضوع است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس و دولت در بررسی و تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بودجه سال جدید کمترین ناترازی را داشته باشد و این ناترازی به حداقل برسد.

دشتی اردکانی افزود: با توجه به گشایش‌هایی که در روزها و هفته‌های پایانی سال ۱۴۰۱ در حوزه اقتصادی و سیاسی اتفاق افتاد، امیدواریم تا در سال ۱۴۰۲ اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی در کشور رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد: برای مهار تورم یکی از بهترین کارها رشد تولید است و ما باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف کشور به جایی برسیم که در در عرصه بین المللی در تولید کالاهای با کیفیت سرآمد شویم.

عضو هیات رئیسه مجلس افزود: در سایه افزایش تولید کالاها و ارتقای کیفیت آن می‌توانیم به رشد اقتصادی و مهار تورم دست پیدا کنیم و شاهد موفقیت کشورمان در عرصه اقتصادی باشیم.

رهبر معظم انقلاب در سخنان ایشان در ابتدای سال نو سال ۱۴۰۲ ا به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس