کد خبر 1474634
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
سردار آزمون غایب بزرگ اردوی تیم ملی/ سه لژیونر به تهران آمدند

سردار آزمون باوجود دعوت به تیم ملی فوتبال برای بازی با روسیه و کنیا، در این اردو غایب خواهد بود.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای بازی‌های تدارکاتی مقابل روسیه (۳ فروردین) و کنیا (۸ فروردین) از امروز آغاز می‌شود. به همین منظور بازیکنان شاغل در لیگ برتر که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، از صبح امروز در هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی کرده‌اند.

احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده سه لژیونر کشورمان در امارات و قطر هم به اردوی تیم ملی اضافه شده‌اند.

از تیم ملی خبر می‌رسد سردار آزمون مهاجم بایر لورکوزن از کادر فنی تیم ملی درخواست کرده است که در این اردو شرکت نکند. آزمون ظاهراً به دلیل مسائل خانوادگی و با اجازه از کادر فنی تیم ملی را در دیدار با روسیه و کنیا همراهی نمی‌کند.

حضور آزمون در اردوی تیم ملی به ویژه برای رسانه‌ها و کارشناسان روسیه اهمیت زیادی داشت چرا که این مهاجم سال‌ها در تیم‌های روبین کازان، روستوف و زنیت بازی کرده و یکی از ستارگان خارجی لیگ روسیه محسوب می‌شد.

فدراسیون فوتبال امروز همچنین دستیاران امیر قلعه نویی را معرفی کرد. بر این اساس سعید الهویی، رحمان رضایی، علی اصغر قربان علی‌پور، آلین دینکا (مربی دروازه بان های تیم تراکتور) و علی کمانگری (آنالیزور) اعضای کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

دستیار اول خارجی سرمربی تیم ملی نیز به دلیل زمان محدود از زمان پایان بازی‌های لیگ تا آغاز اردو، پس از این اردو معرفی می‌شود و یک مربی ایرانی دیگر هم به کادر فعلی اضافه خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    1 1
    سردار آزمون که توی جام جهانی خراب کرد
  • بشار عبدالواحد IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    4 1
    سردار آزمون تو خیلی احمقی ایرانی بی غیرت
  • سید فروزان CH ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    1 1
    کلا این شخص را دیکر به تیم ملی نیاید دعوت کنند ، افرادی مثل او و قائدی که عرق ملی ندارند و در زمان اغتشاشات با توییتر اضافی قصد شعله ور کردن آتش را داستند ،لیاقت پیرهن مقدس تیم ملی را ندارند
  • ایرانی با غیرت IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 1
    به جز دو یا سه بازیکن ایران در لیگهای خارجی مابقی به درد بخور نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس