کد خبر 1474332
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

مشاوره حقوقی حرفه‌ای‌ترین راهی بوده که برای حل و فصل پرونده‌های حقوقی خود می‌توانید انتخاب کنید. یکی از روش‌های دریافت مشاوره از وکیل، مشاوره حقوقی تلفنی است. برای آشنایی با این روش مشاوره و پیدا کردن بهترین وکیل مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی چیست؟

مشاوره حقوقی انواع مختلفی مانند تلفنی، اینترنتی و حضوری دارد. هر فرد با توجه به شرایط، بودجه و امکانات خود نوع مشاوره را انتخاب می‌کند. همانطور که گفتیم یکی از انواع مشاوره، تلفنی است. دریافت این مدل مشاوره بسیار ساده است زیرا شما از هر کجایی که باشید فقط کافی است تا به تلفن دسترسی پیدا کنید و با مؤسسه حقوقی مورد نظر خود تماس گرفته و به راحتی مشورت و راهنمایی بگیرید.

مشاوره حقوقی تلفنی بیشتر برای پرونده‌های است که نیاز به حضور فیزیکی موکل و بررسی گسترده پرونده ندارد. بنابراین جرایم خرد یا مشکلات خانوادگی را می‌توان از طریق این مدل مشاوره حل و فصل کرد. مسئله مهم در مشاوره تلفنی این بوده که حتما به سراغ یک وکیل کاربلد و مطمئن بروید، اصلا بهتر است بگوییم به سراغ فردی بروید که از پروانه وکالت او اطمینان دارید. در غیر این صورت فقط پول خود را دور ریخته‌اید.

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی نسبت به دیگر انوع مشاوره مزایای بسیاری دارد.

  1. اولین مزیت آن این است که هزینه بسیار کمتری نسبت به مشاوره حقوقی حضوری دارد. به همین دلیل افراد بیشتری می‌توانند از آن استفاده کنند.
  2. علاوه بر این، نیازی به حضور فیزیکی نبوده و هر کجای ایران که باشید می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.
  3. مزیت دیگر این است که سرعت رسیدگی به پرونده بیشتر است و می‌توانید در بازه زمانی کوتاه‌تری مسئله را حل کنید.
  4. در صورتی که نیاز به شرکت در جلسات دادگاه باشد، می‌توانید اسناد و مدارک را با پیک به دست وکیل برسانید تا او به جای شما در جلسات دادگاه شرکت کند.

البته هنوز هم افرادی هستند که مراجعه حضوری را ترجیح می‌دهند. با این حال، اگر مؤسسه مناسبی را پیدا کنید، با توجه به نیاز شما؛ جلسات مشاوره را تدوین می‌کند.

مشاوره حقوقی تلفنی

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی چه باید کرد؟

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی ابتدا باید یک مؤسسه معتبر حقوقی را پیدا کنید. برای این کار می‌توانید از جستجو در اینترنت شروع کنید. وب سایت مؤسساتی که فعال هستند را انتخاب کرده و نظرات کاربران را در آن مطالعه کنید. ببینید کدام مؤسسه بهتر و دقیق‌تر به سوالات پاسخ داده است.

پیشنهاد ما برای پیدا کردن مشاوره تلفنی، مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی است. این مؤسسه به صورت تخصصی در زمینه ارائه مشاوره تلفنی فعالیت می‌کند و برای این کار، تیمی متشکل از وکلای حرفه‌ای را انتخاب کرده است. بنابراین به راحتی می‌توانید پرونده‌های خود را در هر حوزه‌ای که باشند، به این مجموعه بسپارید.

برای دریافت مشاوره باید با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید. در اولین فرصت وقت مشاوره شما تنظیم می‌شود و می‌توانید از هر کجای ایران که باشید با وکیل خود، تلفنی صحبت کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی قابل اعتماد است؟

باید گفت دریافت مشاوره حقوقی به هر شکل می‌تواند تاثیر قابل توجهی در روند پرونده شما داشته باشد و گاهی به معنای برد و باخت در دادگاه خواهد بود. مشاوره حقوقی تلفنی از نظر محتوا هیچ تفاوتی با یک جلسه حقوقی حضوری نداشته و از این رو برگزار می‌شود تا افراد پرمشغله که امکان حضور در جلسات را در ساعات اداری ندارند، از مزایای مشاوره حقوقی استفاده کنند.

بهترین مشاوران و وکلای کاربلد در مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی مشغول به کار بوده و هر موکلی که درخواست مشاوره تلفنی داشته باشد، به اولین متخصص در دسترس متصل خواهد شد. تمامی کارشناسان مورد بررسی مداوم قرار دارند و از نظر صلاحیت حقوقی و همینطور نحوه پاسخگویی به موکلین چک می‌شوند. می‌توانید با خیالی آسوده و در هر زمان از شبانه روز از مشاوره حقوقی تلفنی استفاده کنید و مطمئن باشید افرادی خبره به کار شما رسیدگی خواهند کرد.

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی در مؤسسه وکیل تلفنی بر اساس زمان مورد نیاز موکل برای برقراری تماس با وکیل محاسبه شده و می‌توانید به سادگی جدول هزینه‌ها را در وبسایت مجموعه مشاهده کنید. پس از پرداخت هزینه و اعلام آن به کارشناس مجموعه، ارتباط شما با مشاور در کمتر از 5 دقیقه برقرار خواهد شد.

بررسی مدارک و مستندات در مشاوره تلفنی

در اکثر موارد وقتی که یک پرونده حقوقی تشکیل می‌شود و فردی نیاز پیدا می‌کند که به وکیل مراجعه کند،‌ تعداد اسناد و مدارکی که باید مورد بررسی قرار بگیرند کم نیست. از طرف دیگر خدمات مربوط به مشاوره حقوقی تلفنی برای اکثر افراد مطلوب بوده و به عنوان گزینه برتر در میان روش‌های مختلف دریافت مشاوره حقوقی قرار دارد.

مشاوره حقوقی تلفنی

سوالی که برای مخاطبین پیش می‌آید این است که در شرایطی که قرار است ارتباط به صورت تلفنی باشد، بررسی مدارک و اسناد توسط وکیل به چه شکل خواهد بود؟ باید گفت هیچ دغدغه‌ای از این بابت وجود نداشته و در صورتی که نیاز باشد مدارکی از جانب موکل برای وکیل ارسال شود، کافیست با کارشناس مربوطه هماهنگ شده و تصاویر مورد نیاز را از طریق پیام رسان به دست وکیل برسانید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس