کد خبر 1474303
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
اسامی دستیاران قلعه نویی قطعی نشده است/توضیح اصولی درباره بازی با روسیه و کنیا

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در فروردین‌ماه و رقم قراداد قلعه‌نویی توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال امشب در یک گفت‌گوی تلویزیونی درباره آخرین خبرها درباره دستیاران امیر قلعه‌نویی در تیم ملی گفت: انتخاب دستیاران بر عهده آقای قلعه‌نویی هست اما با توجه به بحث قرارداد و همچنین منابعی که فدراسیون در اختیار دارد، قرار است امروز و فردا جلسه‌ای آقای قلعه‌نویی و تاج برگزار برگزار شود و جمع‌بندی آن به استحضار مردم خواهد رسید.

اصولی با بیان اینکه هنوز قلعه‌نویی به صورت کتبی لیست دستیاران را به فدراسیون ارائه نکرده است، گفت: با توجه به عرف موجود، به صورت شفاهی درباره لیست دستیاران با فدراسیون صحبت شده است و اسامی پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره مطرح شدن نام‌هایی مانند وحید هاشمیان و سعید الهویی به عنوان دستیاران قلعه‌نویی هم سکوت کرد و اشاره کرد اسامی دستیاران پس از نهایی شدن به صورت رسمی از فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.

وی در ادامه درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در فیفادی فروردین‌ماه اظهار داشت: بازی با روسیه در سوم فروردین قطعی شده است و درباره ساعت دیدار و نحوه بلیط فروشی و حضور تماشاگران در روزهای آینده توسط فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اصولی با بیان اینکه بازی دوم تدارکاتی هم در دستور کار تیم ملی هست خاطرنشان کرد: پس از لغو بازی با عراق، با کنیا صحبت‌هایی شده است و تقریبا توافق اولیه انجام شده و در همین فیفادی با این تیم بازی خواهیم کرد. یکی از تاریخ‌های پیشنهادی برای این مسابقه ۷ فروردین است و پس از قطعی شدن تاریخ آم اعلام خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه قرارداد ۴۰میلیاردی قلعه‌نویی با تیم ملی برای یک سال تصریح کرد: به هیچ عنوان درباره رقم قرارداد با توجه به بند محرمانه بودن آن صحبت نمی‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرهام IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    پول دوست ترین ادم رو کره زمین قلعه نویی اینو اوردن از کنارش جیب خودشونم پر شه مافیای فوتبال ایران انقد دگ پول داره همه رو میخره
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    همه از شفافیت میگویند ولی اینجا محرمانه ؟بودن قرار داد مطرح است .!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس