رزمایش مرکب دریایی ۲۰۲۳| تیراندازی ناوهای ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی انجام شد

عملیات تیراندازی ناوهای ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ انجام شد.

به گزارش مشرق، تیراندازی ناوهای ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی عملیات تیراندازی ناوهای ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ انجام شد.

امیر دریاداردوم مصطفی تاج‌الدینی سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در این رابطه اظهار کرد: در این مرحله از برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه که از بامداد امروز به محل اجرای ماموریت در شمال اقیانوس هند حرکت کرده بودند، به اجرای تمرینات پرداختند.
وی افزود: در این مرحله از رزمایش، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه به سر فرماندهی ناوشکن جمهوری اسلامی ایران سهند و با استفاده از سلاح‌های تعیین شده به سوی اهداف سطحی در دریا تیراندازی کردند.

سخنگوی رزمایش مرکب دریایی ۲۰۲۳ خاطر نشان کرد: همچنین در مرحله بعد تمرین صورت بندی و آرایش آفندی یگان‌های شرکت کننده در رزمایش متناسب با نظارت و پایش هوایی منطقه توسط بالگردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

گفتنی است؛ رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ با شرکت یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه و ناظرین از کشورهای پاکستان و قزاقستان در منطقه شمال اقیانوس هند و دریای عمان آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اتابک IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    فکر میکنم تو این سه دوره رزمایش یک تیر موشک هم در نکردن. خیلی رزمایش خفنیه
    • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
      0 0
      برتچی موشک بزنن؟مگه میخوان جنگ کنن.میخوان علیه ۴ تا تروریست بجنگن و مسئله امنیتیه....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس