پویش ملی کتابخوانی «راستینه» آغاز شد

جلد نخست از سلسله کتاب‌های پرسش و پاسخ‌های نوجوانانه با عنوان «راستینه» با بررسی شبهات پرتکرار اغتشاشات ۱۴۰۱ که توسط انتشارات کاظمی روانه بازار شده است در قالب پویش مطالعاتی با جوایز میلیونی آغازشد.

به گزارش مشرق، کتاب «راستینه» پاسخ به شبهات پربسامد و پرتکرار اغتشاشات اخیر است که به زبانی ساده و روان متناسب با رده سنی نوجوان و جوان، به رشته تحریر در آمده است.

در مقدمه کتاب علت تدوین کتاب این‌طور ذکر شده که با توجه به حجم فعالیت رسانه‌های بیگانه در پائیز ۱۴۰۱، ایران درگیر یک جنگ رسانه‌ای تمام‌عیار شد.

اصلی‌ترین مخاطب دروغ‌های رسانه‌ها نوجوانان بوده‌اند. اگرچه دشمنان اسلام و انقلاب در همراه کردن این نسل با اهداف خود ناکام ماندند؛ اما همچنان برخی از نوجوانان سؤالات و شبهات ذهنی متعددی دارند و باید پای صحبت این دانش‌آموزان نشست و به ابهامات ایشان پاسخ داد.

«راستینه»با جوایز میلیونی آغاز شد

حجت‌الاسلام پناهیان در مراسم رونمایی از کتاب «راستینه» ضمن ابراز خرسندی از سؤالات و پاسخ‌های خوب کتاب گفت: کتاب هم نام خوبی دارد، هم با سلیقه چاپ شده و هم سؤال و جواب مناسبی در آن وجود دارد. مهم‌ترین اثر روانی این کتاب در جامعه این است که این سؤالات جواب دارد.

پویش ملی «راستینه» که از جوایز نقدی و غیرنقدی میلیونی برخوردار است، از تاریخ ۲۲ اسفند ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه دارد.

قطعاً در این ایام و با توجه به فرارسیدن عید نوروز این کتاب می‌تواند به عنوان «عیدانه کتاب» در سبد هدایای مجموعه‌ها و نهادها قرار بگیرد و به دست جوانان و نوجوانان ما برسد و مسیر انقلاب اسلامی را برای آن‌ها روشن‌تر و امیدبخش‌تر نماید.

«راستینه»با جوایز میلیونی آغاز شد

علاقه‌مندان جهت مشاهده و تهیه این کتاب می‌توانند به کتاب‌فروشی‌های معتبرسراسر کشور مراجعه و یا از طریق سایت من و کتاب manvaketab.com و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس