کارمند کنسولگری رژیم صهیونیستی در نیویورک به اقدام به قتل متهم شد

یک صهیونیست که از کارکنان کنسولگری رژیم اسرائیل در نیویورک است، در پی ضرب‌وشتم شدید یک مرد ۴۲ ساله در منهتن، به اقدام به قتل متهم شد.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی دیلی میل جمعه (سوم مارس) گزارش داد یک صهیونیست ۲۴ ساله که در کنسولگری رژیم موقت صهیونیستی در نیویورک کار می‌کند به تلاش برای قتل یک مرد ۴۲ ساله خارج از یک باشگاه شبانه در منهتن نیویورک متهم شده است.

به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست به نقل از دیلی میل، قربانی با خونریزی مغزی و بریدگی‌های متعدد به بیمارستان منتقل شد. بر اساس کیفرخواست، مظنون ۲۶ فوریه با یک پارچ شیشه‌ای به این مرد در خارج از باشگاه شبانه در سوهو منهتن حمله کرد.

او متهم است که به سر قربانی ضربه زده، باعث زمین خوردن وی شده و سپس شش بار دیگر به او ضربه وارد کرده است. مظنون ظاهراً در حمله هفتم به دلیل شکستن پارچ متوقف شده است. بر اساس پرونده، او از همین وسیله قبل از حمله، برای شکستن شیشه یک تاکسی که سوار آن بود، استفاده کرده بود.

بر اساس کیفرخواست، شواهدی از برداشت‌های وی از کارت اعتباری‌اش نشان می‌دهد، که او غروب روز حمله در باشگاه شبانه بوده است.

به گزارش جروزالم پست، هنوز شرایط این حمله و این که آیا این دو نفر قبل از حادثه در باشگاه شبانه یکدیگر را ملاقات کرده بودند، مشخص نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    ذاتا مشکل آدم کشی و خشونت دارند. دست خودشان نیست این طوری بزرگ میشوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس