کد خبر 1469592
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
منصوریان: فولاد نیاز به جراحی دارد/ از نظر خارجی‌ها همه ما ایرانی‌ها یک شکلیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر در اولین حضورم ۳ امتیاز به فولاد اضافه شد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ملوان انزلی در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار خوب و سنگین و با کیفیتی بود. سعی می‌کنیم در خانه با پلن A بازی کنیم. بخصوص اینکه در خوزستان مردم علاقه به فوتبال هجومی دارند. خیلی کم دیدیم که دروازه بان ما در موقعیت خطرناک قرار بگیرد. تیم مازیار زارع هم تیم خوبی است و شناخت خوبی از این تیم داشتیم و در این بازی روی تاکتیک مان اصرار کردیم.

وی افزود: آقاسی و چند بازیکن موقعیت گلزنی داشتند. حق مان بود به گل برسیم. با احترام به حریف نگاه می‌کنیم و اگر بازی حریف شکل می‌گرفت خطرناک می شد. ویدئو چک در فوتبال نیست و تشخیص اینکه توپ به دست بازیکن خورده و اینکه دست بازیکن باز بوده یا بسته خیلی سخت است. خودم را جای داور می‌گذارم و واقعا خیلی سخت است. نمی‌گویم چون بردیم داور خوب بود بلکه دو سه آوانتاژ با کلاس داد. داور خیلی خوب بود و چشمش نزنیم و از عملکردش راضی بودیم. او خیلی خوب داوری کرد. روی آن ضربه پنالتی هم سرعت توپ بالا بود. خدا را شکر توانستیم در اولین حضورم ۳ امتیاز به اندوخته های تیم اضافه کنیم. ۹ فینال سخت داریم تا پلکانی صعود کنیم.

وی در مورد وضعیت تیم ملوان و مازیار زارع گفت: من زمانی که دستیار کی‌روش و افشین قطبی بودم مازیار زارع بازیکن تیم ملی بود. او آدم صادقی است و خوب را می‌گوید خوب است و بد را می‌گوید ب. او از جنس خود ملوان است. مازیار زارع، پژمان نوری، محمد حبیبی از جنس خود ملوان هستند. برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

منصوریان در مورد اینکه چه کاری برای فولاد کرد که این تیم امروز پیروز شد، گفت: تنها کاری که کردیم بحث روحی و روانی بود. فولاد نیاز به جراحی روحی و روانی دارد. دو دستور تاکتیکی داشتیم اینکه بخش بالای تیم یعنی یک سوم حمله روی خلاقیت بازیکنان باشد. بازیکنان با آرامش با آسودگی خاطر بازی کنند. این بازیکنان روز خوب داشته و روز بد هم داشته‌اند. می‌خواهیم اعتماد به نفس به تیم برگردد. از مهاجم خارجی هم که به زمین آمد خیلی راضی هستم. او هنوز بازیکنان را به اسم نمی‌شناسد و از نظر خارجی‌ها هم فیس همه ما ایرانی‌ها را یک شکل می‌بینند. تورس هم خیلی خوب بود. او اصلاً در یک مدل دیگری فوتبال بازی می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 0
    هنوز جای جراحی اقتصادی تون درد میکنه. بیخیال شین، بزارین به درد خودمون بمیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس