کد خبر 1468855
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
کارشناسی داوری پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان

حیدر سلیمانی معتقد است عملکرد گروه داوری دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان راضی‌کننده بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته بیست و یکم فوتبال ایران با نتیجه ۳ بر صفر، نفت مسجدسلیمان را شکست دهد و با یک بازی بیشتر از سپاهان، با این تیم در صدر جدول هم‌امتیاز شود. سینا اسدبیگی، مهدی ترابی و مهدی عبدی برای پرسپولیس در این دیدار گلزنی کردند.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در خصوص قضاوت کوپال ناظمی در دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: کوپال ناظمی قضاوت خوبی را در این دیدار داشت و کارت‌هایی که به بازیکنان دو تیم داد، درست بود. او دو اشتباه داشت که با توجه به نتیجه بازی، اشتباهاتش تاثیرگذار نبود.

این داور در خصوص صحنه‌های حساس این بازی گفت: در دقیقه ۱۱، سینا اسدبیگی به جای ضربه زدن به توپ، پای مدافع را زد و پنالتی به درستی برای نفت اعلام شد. در دقیقه ۵۲، وحید امیری تکل درستی را روی پای بازیکن حریف می‌زد اما داور به اشتباه این صحنه را خطا اعلام کرد و این در حالی بود که تصمیم صحیح، ادامه بازی بود. گل سوم پرسپولیس درست بود و عبدی در آفساید نبود.

وی اضافه کرد: در ثانیه‌های پایانی، داور یک آفساید را به ضرر پرسپولیس اعلام کرد که تصمیم کمک داور اشتباه بود و او روی خط آفساید قرار نداشت. اعلام آفساید اشتباه بود و تیم داوری یک موقعیت تاثیرگذار را از پرسپولیس گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس