کد خبر 1468845
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴

افرادی که برای زیارت امام هشتم شیعیان امام رضا علیه السلام به مشهد سفر می کنند، معمولا به دنبال رزرو هتلی هستند که به حرم نزدیک باشد و امکانات رفاهی خوبی را در اختیار آن ها قرار دهد. یکی از هتل های بین المللی لوکس، مجلل، زیبا و بزرگ مشهد که از معماری خاص و منحصر به فردی برخوردار است، هتل قصر طلایی مشهد نام دارد. مسافران با اقامت در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد می‌ توانند از سفر زیارتی خود لذت ببرند و از پنجره های هتل چشم اندازی دلنشین از حرم، گنبد و بارگاه امام رضا (ع) را مشاهده کنند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره معماری و امکانات هتل قصر طلایی شهر مشهد در اختیار شما قرار دهیم. لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

https://file.tesmino.ir/images/2023/02/images_1677483775_63fc5effaf5a6.jpg

هتل قصر طلایی مشهد در چه سالی و توسط چه کسی افتتاح شده است؟‌

ساخت هتل قصر طلایی مشهد به عنوان بزرگترین و لوکس ترین هتل ایران در سال 1386 توسط فردی به نام حاج محمود سزاوار و پسرش حاج امیر سزاوار آغاز شد. با فوت حاج محمود در سال 1387 پسرش امیر پروژه ساخت هتل را ادامه داد و در نهایت مراسم افتتاح هتل در عید فطر سال 1389 انجام شد. مرحوم سزاوار تجربه بالایی در امر هتل داری داشت و در معماری هتل پنج ستاره قصر طلایی از هنر منحصر به فرد خود استفاده کرده بود. رعایت استانداردهای بین المللی، به روز بودن معماری هتل، استفاده از طرح ها و سبک های جدید ساختمانی و نمایی باشکوه، خاص و بی نظیر از نکات مهمی هستند که در ساخت هتل قصر طلایی مشهد به آن توجه ویژه ای شده است. این هتل با 358 واحد اقامتی دارای اتاق ها و سوئیت های بسیار زیادی است و با امکانات رفاهی فوق العاده عالی از مسافران ایرانی و خارجی پذیرایی می کند.

در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد چه امکاناتی به مسافران ارائه شده است؟

امکانات ارائه شده در هتل قصر طلایی مشهد شامل موارد زیر است.

https://file.tesmino.ir/images/2023/02/images_1677483775_63fc5effb625f.jpg

ارائه اتاق ها و سوئیت ها با امکانات رفاهی کامل به مسافران

در هتل بین المللی قصر طلایی اتاق ها و سوئیت های مجللی وجود دارد. در این هتل حدود 610 واحد اقامتی با امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، مبلمان، تخت راحت، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، سیستم بیدار باش، چای ساز، سشوار، دراور، روم سرویس، آباژور، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفاء حریق، اینترنت پرسرعت، میز تحریر، کمد لباس و ... در اختیار مسافران قرار می گیرد. زمان چک این یا تحویل اتاق ها در ساعت 14 و زمان چک اوت یا تخلیه اتاق ها در ساعت 12 انجام می شود. طراحی اتاق ها و سوئیت ها تنوع بالایی دارد و مسافران بر اساس سلیقه شخصی می توانند از بین آن ها مناسب ترین اتاق یا سوئیت را انتخاب و رزرو کنند. البته طرفداران اتاق های دبل لاکچری بیشتر است.

ارائه باکیفیت ترین غذاها در رستوران های هتل

یکی دیگر از امکانات بسیار مهم هتل قصر طلایی ارائه باکیفیت ترین غذاهای بین المللی و ایرانی در رستوران های این هتل است. رستوران های معروف بارگاه، ترنم، پنج قاره زوشا، ترمه، ضیافت و پرستیژ طرفداران زیادی دارند. صبحانه ای که در رستوران ضیافت به مسافران هتل قصر طلایی ارائه می شود، یک صبحانه شاهانه است. در منوی صبحانه انواع املت، انواع نیمرو، میوه، سوسیس، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، کیک، نان، انواع مربا، دسر، لبنیات و ... وجود دارد. در کافی شاپ های آتریوم مینوتا، فرانسیسکو، شاپ لانژ انواع فست فودهای خوشمزه، غذاهای سبک، دسر، کیک و نوشیدنی های متنوع گرم و سرد در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

ارائه امکانات تفریحی و ورزشی به مسافران

مسافران با رزرو هتل قصر طلایی مشهد می توانند از امکانات تفریحی مجموعه آبی این هتل شامل سونا، سالن ماساژ، استخر، جکوزی و حمام ترکی نیز برخوردار شوند. طراحی مجموعه آبی هتل قصر طلایی لاکچری، شیک و منحصر به فرد است. استفاده از این امکانات خاطره خوبی برای مسافران رقم می زند. امکانات ورزشی مانند سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و گیم نت نیز طرفداران زیادی دارند. افراد علاقه مند به ورزش بدنسازی می توانند با استفاده از تجهیزات پیشرفته سالن بدنسازی تمرینات خود را انجام دهند. بازی در سالن بیلیارد و گیم نیز رایگان است و هزینه ای بابت ارائه این خدمات از مسافران دریافت نمی شود.

https://file.tesmino.ir/images/2023/02/images_1677483775_63fc5effbe9b8.jpg

امکان استفاده از سالن همایش ها و کنفرانس های هتل

یکی دیگر از امکانات هتل زیبای قصر طلایی مشهد این است که شرکت ها و سازمان برای برگزاری جلسات کاری خود می توانند از سالن همایش ها و کنفرانس های این هتل استفاده کنند. سالن های اشراف، میتینگ، پرستیژ، الیزه، آمفی تئاتر آذین و اناق های کنفرانس این هتل همگی دارای تجهیزات تصویری و صوتی پیشرفته هستند.

سایر خدمات ارائه شده در هتل قصر طلایی

از امکانات دیگر این هتل می توان به مواردی مانند ارائه اتاق مخصوص بازی کودکان، امکان استفاده از آرایشگاه های زنانه و مردانه، پارکینگ، ترنفسرهای راه آهن و فرودگاه، کتابخانه، خدمات مسافرتی، تاکسی سرویس و دوچرخه اشاره کرد.

رزرو آنلاین هتل قصر طلایی مشهد از طریق سایت فلای تودی

افرادی که قصد سفر به شهر مقدس مشهد را دارند، برای رزرو آنلاین بهترین و مجلل ترین هتل این شهر یعنی هتل قصر طلایی واقع در خیابان امام رضا و میدان بسیج می توانند از طریق سایت فلای تودی اقدام کنند. مراحل رزرو هتل در این سایت با سرعت بالایی انجام می شود؛ زیرا کاربری ساده ای د


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس