کد خبر 1468504
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸

بهترین هتل های ساحلی قشم از نظر مسافران را بشناسید

جزیره زیبای قشم یکی از قطب های گردشگری در استان هرمزگان است و هر سال مسافران زیادی برای گذراندن روزهای خوش به این جزیره زیبا سفر می کنند. قشم بزرگترین جزیره آب های خلیج فارس است که خود شامل چند شهر و شهرستان است. قسمت توریستی این جزیره در ناحیه غربی آن است و مسافران معمولا برای اقامت به آن قسمت از جزیره می روند. هتل های بسیار زیبا و ساحلی در این جزیره وجود دارند که چشم اندازی رو به دریای نیلگون خلیج فارس دارند. معمولا مسافرانی که در جزیره قشم اقامت می گزینند دوست دارند هتل آنها ساحلی باشد. دریای نیلگون خلیج فارس تکرارنشدنی است و چشم انداز آن برای افرادی که در شهر خود به دریا دسترسی ندارند تا همیشه در خاطر افراد می ماند. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های قشم را به شما معرفی کنیم:

هتل آرتا قشم

بهترین هتل های ساحلی قشم از نظر مسافران را بشناسید

یکی از لوکس ترین هتل های جزیره قشم هتل آرتا است که در سال 1396 افتتاح شده بوده و دارای 7 طبقه با 48 سوئیت است. این هتل به آب های نیلگون خلیج فارس با فاصله200 متر دسترسی دارد و به مراکز خریدی مانند سیتی سنتر 1 و 2 و مرکز خرید ستاره نزدیک است.

هتل آرتا مروارید قشم لقب گرفته و دارای اتاق هایی با چشم انداز دریای خلیج فارس است که لحظاتی بسیار رویایی را برای مسافران رقم می زند و جز بهترین هتل های قشم است.

خدماتی که هتل آرتا ارائه می کند شامل خدمات پذیرش عالی، خدمات حمل و نقل، کافی شاپ، غذا و نوشیدنی عالی و پارکینگ است. این هتل دارای اتاق های خانوادگی، ماه عسل و VIP است که روم سرویس آنها همیشه برقرار است. اتاق ها به صورت تویین، دبل و سوئیت های یک خوابه نیز به مسافران ارائه می شوند و افراد دارای تنوع در انتخاب هستند. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، اسپلیت و درب و پنجره ضد انتقال صدا هستند و پرسنل این هتل نیز با خوشرویی به مهمانان خدمات را ارئه می دهند. این هتل دارای سرویس رفت و برگشت به فرودگاه است و امکان اجاره ماشین با راننده و بدون راننده را برای مسافران فراهم می کند.

رستوران هتل آرتا انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را در فضای دلنشین و آرام خود برای مسافران سرو می کند.

هتل ساحل طلایی قشم

یکی از بهترین هتل های قشم با چهار ستاره، هتل ساحل طلایی قشم است که دارای ساحل اختصاصی و امکانات رفاهی مناسب برای مسافران است. این هتل در 11 کیلومتری مرکز قشم قرار دارد و در سال 1387 افتتاح شده است. ساحل طلایی قشم جهت فراهم کردن امکانات بهتر برای مسافران در سال 1397 دوباره مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل زیبا در جوار ساحال قرار گرفته و 58 سوئیت و اتاق دارد که دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشند.

مجموعه ساحلی طلایی قشم در گذشته معروف به ساحل سیمین یا پلاژ سیمین بوده و دارای ساحل اختصاصی برای انواع تفریحات آبی است. تفریحاتی که در ساحل این این مجموعه انجام می شوند شامل قایق پدالی، جت اسکی، اسکی روی آب، شنا و غیره است. همچنین این هتل دارای یک اسکله تفریحی برای ماهی گیری است که بسیاری از مسافران را حسابی سرگرم می کند.

هتل ساحل طلایی دارای واحد های اقامتی متفاوتی مانند اتاق و سوئیت معمولی، سوئیت های VIP و سوئیت های دوبلکس است؛ همچنین دارای رستوران ساحلی با منظره روبه روی دریای نیلگون خلیج فارس است که منظره ای رویایی را به مسافران هدیه می دهد.

هتل ساحل طلایی تنها 20 دقیقه با دره ستاره ها فاصله دارد که این دره یکی از جاذبه های شگفت انگیز قشم است.

امکانات این هتل شامل پارکینگ، تالارهای چند منظوره، تلفن، تاکسی سرویس، روم سرویس، رستوران، لابی، تلویزیون و یخچال است.

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

بهترین هتل های ساحلی قشم از نظر مسافران را بشناسید

این هتل دارای سه ستاره است اما امکانات رفاهی معقول و مقرون به صرفه ای به مسافران ارائه می دهد و مهمترین مزیت آن داشتن ساحل اختصاصی است. این هتل در 1391 به بهره برداری رسید و دارای چهار بلوک که شامل 123 اتاق و سوئیت هتل ساحلی است. برای گذراندن اوقات خوش در کنار خانواده آلاچیق هایی در فضای باز و با فاصله کوتاه از ساحل وجود دارند. برخی از واحد ها رو به دریا هستند و چشم اندازی بسیار زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس دارند.

خدمات و امکانات این هتل شامل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، سالن همایش، ساحل اختصاصی، آلاچیق ساحلی و مسیر پیاده روی است. همچنین دارای محوطه ای برای پینگ پنگ و فوتبال دستی بوده و اینترنت رایگان نیز در اتاق ها و لابی در دسترس مسافران است. کارکنان این هتل مسلط به زبان عربی و انگلیسی هستند و نیز آموزش دیده و مجرب اند. خدمات راهنمای تور، خشکشویی، اتاق چمدان و فتوکپی نیز از دیگر امکانات این هتل ساحلی است. این هتل یکی از بهترین هتل های قشم است که همواره پذیرای تعداد زیادی از مسافران جزیره است.

کلام پایانی

جزیره زیبای قشم یکی از قطب های گردشگری در استان زیبای هرمزگان بوده و در فصول خوش آب و هوا پذیرای مسافران داخلی و خارجی است. این جزیره لذت بی نهایتی از دیدن منظره دریای نیلگون خلیج فارس را به مسافران می دهد که تکرار نشدنی است. بهترین هتل های قشم دارای چهار ستاره هستند و تنها هتل پنج ستاره این جزیره هنوز در دست ساخت بوده و افتتاح نشده است. بین این هتل ها، هتل آرتا قشم تنها 200 متر با ساحل فاصله دارد و هتل ساحل طلایی قشم و هتل ساحلی خلیج فارس قشم نیز دارای ساحل اختصاصی هستند. برای رزرو بهترین هتل های قشم یا بلیط پرواز به جزیره زیبای قشم می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس