کد خبر 1465123
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
فرمول امباپه برای غلبه بر بایرن

فوق‌ستاره تیم پاریسن‌ژرمن گفته تیمش می‌تواند از سد مونیخی‌ها عبور کند.

به گزراش مشرق، تیم پاریسن‌ژرمن در اولین شب از اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نتوانست از پس بایرن مونیخ در خانه بربیاید و با تک گل کینگزلی کومان مهاجم سابق خود، از باواریایی‌ها شکست خورد.

کیلیان امباپه فوق‌ستاره پاریسی‌ها که به دلیل مصدومیت نتوانست از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر باشد و در نیمه دم به بازی آمد، درباره این دیدار و مصدومیتش گفت: سخت و غیرقابل پیش‌بینی‌ بود. تصور نمی‌شد بتوانم بازی کنم اما می‌خواستم بازی کنم و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. ماه همه‌کار کردیم وشب و روز کار کردیم تا بتوانم دقیقا بیشتری به میدان بروم. می‌خواستم از ابتدا بازی کنم اما بعضی وقت‌ها باید از کاری که در توان‌تان بوده و انجام داده‌اید راضی باشید. این تنها کاری بود که می‌توانستم انجام دهم.

مهاجم پاریسی‌ها که گلش در این بازی به دلیل آفساید مردود اعلام شد، درباره دیدار برگشت در مونیخ گفت: ما باید بخش آخر این مسابقه را به یاد داشته باشیم؛ ما عقب بودیم اما دیدیم که می‌توانیم برای آن‌ها دردسر درست کنیم. همه باید در سلامت باشیم، خواب و خوراک کافی داشته باشیم و به آن‌حا برویم و صعود کنیم. اگر م بیشتر حمله کنیم، آن‌ها به دردسر خواهند افتاد.

پارسی‌ها از آغاز سال ۲۰۲۳ تاکنون، در ۱۱ بازی خود پنج بار شکست خورده‌اند. این در حالی است که آن‌ها در سال ۲۰۲۲ تنها چهار بار بازی را به حریفان واگذار کرده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس