تاکید اژه‌ای بر حُسن رفتار با مراجعین دستگاه قضایی

محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه: هر کس به شما مراجعه می‌کند انتظار و توقع دارد اما اخلاق و رفتار شما از اجرای حکمی که می‌دهید مهم‌تر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    بایستی رفتار قضات و بازپرسها دقیقا کنترل بشه وگرنه با قوانین لفظی انها رفتار خود را درست نمیکنند انها بخاطر اشنایی با قانون خوب میدانند که کنترلی جدی بر رفتارشون وجود نداره کاش میشد دوربین در اتاق محاکمه وجود داشته باشه چرا که هر سو رفتار قضات قطعا مدرکی نخواهد داشت برای مراجعین
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    سلام جناب اژه ای . شما نصایح خوبی می کنید اما واقعیت فراتر از حرفی است که می زنید‌. در برخی احکام ، قاضی از خواسته های دادخواست ،نسبت به بخشی حکم داده و بخشی مورد غفلت قرار گرفته و همین سبب می شود که در اجرا ، خواهان با مشکلات فراوان روبرو شود و ناچارا رو به واحد ملاقات مردمی بیاورد تا دستوری بگیرد که دوباره خواسته مغفول مورد بررسی و اظهار نظر قضایی قرار گیرد که آنقدر توهین و تمسخر می شنود که نگو و نپرس و ... البته انسان های شریف هم هستند و ... متاسفانه کار چاق کن ها هم در اطراف دادگستری پرهستند و ... به روسای مجتمع ها اختیار بدهید تا در مورد حکمی که نصفه رای صادر می شود دوباره در باب قسمتی که اظهارنظر نشده به همان شعبه یا شعبه ای دیگر تکلیف کند که بررسی نمایند و خواهان دوباره مجبور نشود تا دادخواست با صرف هزینه بسیار مالی و هدر رفت وقت تقدیم کند . ظاهر سازی زیبا در مجتمع ها دیده می شود اما ... خداوند رحمان و رحیم گذر هیچ بنده ای را به دستگاه قضا و شهرداری و ...نیز بیمارستان ها نیندازد که اوضاع بسیار وخیم است و ... به امید بهبودی در پناه حق باشید .
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    تو دادگستری یا کلانتری باید دست به سینه و سربه زیر باشیم وگرنه کسی به حرفمون گوش نمیده
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    تو دادگستری یا کلانتری باید دست به سینه و سربه زیر باشیم وگرنه کسی به حرفمون گوش نمیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس