آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین اجتماعی

همزمان با دهه مبارک فجر، سامانه متمرکز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی، برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۲ میلیون تومانی آغاز به کار کرد.

به گزارش مشرق روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام این خبر اضافه کرد: هر یک از بازنشستگان تأمین‌اجتماعی می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه ۲۰ بهمن لغایت ۳۰ بهمن شخصاً و به شکل غیر حضوری، برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۲ میلیون تومانی در این سامانه ثبت‌نام کنند.

بنا به این اطلاعیه، تسهیلات قرض الحسنه سازمان تأمین‌اجتماعی در این مرحله علاوه بر متقاضیان تهرانی به سایر بازنشستگان واجد شرایط در سراسر کشور البته متناسب با سهمیه هر شهرستان تعلق می‌گیرد.

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی؛ بازنشستگان ۵۰ تا ۷۰ ساله‌ای را که حداقل دو فرزند تحت‌تکفل دارند و در ۲ سال گذشته هیچ تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای دریافت نکرده‌اند در اولویت بهره مندی از این تسهیلات برشمرد.

یادآور می‌شود متقاضیان باید در سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir از پیش ثبت‌نام کرده باشند.

همچنین داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه‌پردازی از شرایط الزامی برای ثبت نام دریافت این وام اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    یک سال تو کانون بازنشستگان ثبتنام کردم اینقدر گرفتار تر از من تو نوبتن من خودم خجالت میکشم برومچ دیگه.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    2 0
    گناه کسانی که تک فرزند داشتن چیه که الان نمیتونن از این وام استفاده بکنن؟ خودتون گلو پاره میکردید که فرزند کمتر زندگی بهتر
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    تامین اجتماعی یعنی دروغ یعنی از جیب کارگر خوردن و بردن
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    1 0
    ۵۰ تا ۷۰ سال اگه بچه هم داشتن ازدواج کردن .الان که کلا یکی دوتا بچه دارن تو این سن میخاین دوتا تحت تکفل باشه .؟؟یه دفعه بگین نمیخاین بدین این قانون مسخره چیه !!!!به امید خرید سمعک برای پدرم رفتم ثبت نام کنم😔

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس