گلایه سجادی از وزیر سابق ورزش

وزیر ورزش و جوانان گفت: تکمیل و تجهیز سالن های ورزشی نیمه تمام از اولویت های دولت سیزدهم است و این دولت به تامین و توسعه سالن های مناسب برای رشته های مختلف ورزشی اهتمام ویژه دارد.

به گزارش مشرق، سیدحمید سجادی روز پنجشنبه در گفت و گویی در حاشیه افتتاح پردیس دو و میدانی آزادی در یزد افزود: ورزشکاران توانمند زیادی در نقاط مختلف کشور فعالیت می کنند و با کمترین حمایت ها شاهد موفقیت آنها در رشته های مختلف بوده و هستیم و امیدواریم با تامین امکانات مورد نیاز، شاهد موفقیت روز افزون همه ورزشکاران در تمامی رشته‌ها باشیم.

وی در خصوص پردیس دو و میدانی آزادی یزد نیز گفت: این سالن بعد از ۱۳ سال معطلی، امسال تکمیل و افتتاح شد که امیدواریم مورد استفاده رشته های مختلف قرار گیرد و از این ظرفیت برای میزبانی مسابقات کشوری نیز استفاده شود، بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بخش های باقی مانده این سالن نیز در آینده نزدیک تکمیل می شود.

سجادی در خصوص رویکرد دولت در زمینه تکمیل سالن نیمه کاره دوچرخه سواری جنب این سالن گفت: این که این پروژه مدتها بلاتکلیف و فعالیت عمرانی در آن انجام نشده یود، در سفر اخیر هیات دولت به استان یزد ۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن در نظر گرفته شد که انشالله با تخصیص اعتبارات فعالیت عمرانی این طرح آغاز شود.

سجادی ادامه داد: با وجود اینکه ورزشکاران دوچرخه سوار در فضای بتنی و سیمانی تمرین می کنند ، شاهد موفقیت های زیاد آنان در مسابقات بین المللی و ملی هستیم .

امروز ساختمان فناوری شهید احمدی روشن در پارک علم و فناری اقبال یزد و پردیس دو و میدانی آزادی یزد با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

افتتاح چمن مصنوعی و زورخانه شهیدیه میبد، شرکت در نشست مشترک فدراسیون ها و افتتاح ساختمان شهید احمدی روشن از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر ورزش و جوانان در استان یزد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس