وارد بازی کودکانه بازیکن دعوت نشده نمی‌شوم/ تیم‌ملی نه برای من است، نه بازیکنان

سرمربی تیم ملی بسکتبال در واکنش به استوری انتقادی آرمان زنگنه گفت: رفتار او غیر منطقی بوده و من وارد بازی کودکانه او نمی‌شوم.

به گزارش مشرق، سعید ارمغانی در گفت‌وگویی در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی اظهار داشت: ۱۶ بازیکن به اردو دعوت شده‌اتو و قرار است از روز جمعه به اردو بیایند. فرصت کمی برای تمرین در تهران داریم و ۲۶ بهمن راهی ژاپن خواهیم شد. قرار بود دو بازی دوستانه در این کشور داشته باشیم، اما تیم‌ها با توجه به اینکه نفرات ملی پوش خود را در اختیار نداشتند، قبول نکردند.

وارد بازی کودکانه بازیکن دعوت نشده نمی‌شوم/ تیم‌ملی نه برای من است، نه بازیکنان

* آرن به خاطر عرقش قبول کرد بازگردد

وی در مورد بازگشت آرن داودی به تیم ملی با وجود خداحافظی از بازی‌های ملی گفت: به نظر من این موضوع اتفاق خاصی نیست، آرن بازیکن با تجربه ای است که میادین مختلف بین المللی را دیده و طی سال‌های گذشته به تیم ملی کمک کرده است. او از نسل طلایی بسکتبال ایران است و در حال حاضر در لیگ هم آمادگی خود را نشان داده است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: وقتی می‌خواهیم تیمی را تشکیل دهیم براساس نیازهایمان بازیکنان را انتخاب می‌کنیم و آرن هم یکی از آن نفراتی است که مورد نیاز تیم‌ملی بوده است. بعد از پنجره پنجم سجاد مشایخی و سینا واحدی مکرر دچار آسیب دیدگی شدند و نتوانستند زیاد بازی کنند و بنابراین ما باید برای هر اتفاقی خودمان را آماده کنیم.

ارمغانی عنوان کرد: آرن بازیکنی است که مدیریت خوبی داخل و بیرون زمین دارد و تیم‌ملی به مدیریت او احتیاج دارد. من با او صحبت کردم و این بازیکن با عرقی که به تیم ملی داشت قبول کرد که بازگردد.

وی در مورد اینکه آرن داودی کاپیتان تیم ملی خواهد بود یا خیر گفت: اجازه دهید پس از جلسه ای که با بازیکنان خواهیم داشت در مورد این موضوع صحبت کنم.

وارد بازی کودکانه بازیکن دعوت نشده نمی‌شوم/ تیم‌ملی نه برای من است، نه بازیکنان

* وارد بازی کودکانه زنگنه نمی‌شوم

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد اینکه آرمان زنگنه در فضای مجازی به خاطر دعوت نشدنش به کادرفنی تیم ملی حمله کرده بود، گفت: این موضوع را باید از خودش بپرسید، من اینستاگرام را چک نمی‌کنم، چون آنجا جایی نیست که یک بازیکن بگوید که انتخاب بازیکنان فنی یا غیر فنی بوده‌است و قطعا من هم جواب او را در اینستاگرام نمی‌دهم، چون رفتار او منطقی نبوده است. من روزی که اسامی اعلام شد با خود او صحبت و به خاطر تلاش‌هایی که در کاپ آسیا و پنجره چهارم انتخابی جام جهانی کرده بود تشکر کردم. گفتم فعلا شرایط طوری نیست که او به تیم ملی دعوت شود.

* تیم ملی نه برای من است، نه بازیکنان

وی ادامه داد: رفتار درست این است که صادقانه حرف‌های خودمان را بزنیم و در فضای مجازی جوسازی نکنیم. اینکه او بخواهد مرا زیر سوال ببرد رفتار بچه‌گانه ای است و من وارد این بازی بچه‌گانه نخواهم شد. تیم ملی نه برای من است و نه زنگنه. نه من می‌توانم ادعایی داشته باشم که همیشه سرمربی تیم ملی می‌مانم و نه او می تواند بگوید که همیشه باید در تیم ملی حضور داشته باشد. من می‌توانم با آمار در مورد عملکرد او صحبت کنم.

ارمغانی با اشاره به اینکه باید در هر پنجره شرایط بازی‌ها را ببینیم گفت: بازیکنان را براساس بازی‌ها دعوت می‌کنیم و اینطور نیست که بگوییم اگر کسی دعوت شد بهترین بازیکن است و اگر کسی نبود بازیکن خوبی نبوده است.

وارد بازی کودکانه بازیکن دعوت نشده نمی‌شوم/ تیم‌ملی نه برای من است، نه بازیکنان

* در غیاب حدادی باید شیوه بازی‌مان را تغییر دهیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص غیبت حدادی در پنجره ششم تاکید کرد: حامد بازیکن بزرگی است و نبود او قطعا تأثیر گذار است، اما هم ما و هم بازیکنان به این موضوع آگاه هستیم. حالا باید در غیاب حدادی شیوه بازی خودمان را تغییر دهیم، هرچند زمان کمی هم داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس