کد خبر 1462493
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
صعود مرد یخی به جایگاه دوم برترین فرنگی‌کاران جهان

«محمدرضا گرایی» دارنده مدال طلای المپیک توکیو در نخستین رنکینگ ۲۰۲۳ اتحادیه جهانی به جایگاه دوم صعود کرد.

به گزارش مشرق، اتحادیه جهانی کشتی پس از اتمام رقابت‌های رنکینگ‌دار زاگرب اسامی برترین‌های کشتی فرنگی را اعلام کرد که در این فهرست تنها ۲ نماینده کشورمان در جایگاه دوم و سوم بهترین فرنکی‌کاران جهان قرار گرفته‌اند.

محمدرضا گرایی معروف به مردیخی که در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ بلگراد به مدال نقره بسنده کرد در تازه‌ترین رتبه با ۳۷هزار امتیاز به جایگاه دوم رسید و همچنین امین میرزازاده دارنده نشان نقره بلگراد توانست در وزن ۱۳۰کیلوگرم بدون تغییر، با کسب ۳۷ هزار امتیاز در جایگاه سوم جاخشک کرد.

در فهرست اتحادیه جهانی کشتی محمدهادی ساروی با ۳۱ هزار امتیاز و رشد ۶پله‌ای وزن ۹۷ کیلوگرم به جایگاه چهارم رسید. ناصر علیزاده دیگر ملی‌پوش کشورمان در وزن ۸۷کیلوگرم با ۳۶هزار و ۴۰۰ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

در رده‌بندی اتحادیه جهانی پویا دادمرز با کسب ۲۵هزار امتیاز و یک پله صعود به جایگاه هفتم وزن ۵۵ کیلوگرم رسید. مهدی محسن نژاد با کسب ۲۱هزار امتیاز و رشد۱۲پله صعود در جدول وزن ۶۰کیلوگرم به جایگاه هشتم قرار گرفت.

محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز جهان توانست در رقابت‌های رنکینگ زاگرب خوش بدرخشد و مدال طلا راکسب کند، با ۱۸هزار و ۴۰۰امتیاز و رشد ۴۴ پله‌ای در جدول به جایگاه نهم وزن ۷۷ کیلوگرم برسد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس