کد خبر 1462089
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
خواهر نخست‌وزیر سوریه قربانی زلزله شد

منابع محلی در سوریه اعلام کردند که در زلزله شدید امروز در سوریه که در حماه نیز ویرانی های شدیدی درپی داشته است، خواهر نخست وزیر سوریه نیز جان باخته است.

به گزارش مشرق، «نسوب عرنوس» خواهر «حسین عرنوس» نخست‌وزیر سوریه به همراه ۹ نفر از فرزندان و نوه‌هایش زیر آوار یک ساختمان فروریخته در استان حماه در شمال سوریه جان خود را از دست داد.

خبرنگار اسپوتنیک در شهر حماه نیز در این باره گزارش داد: منزل خواهر نخست وزیر سوریه در منطقه الاربعین در نتیجه زلزله شدید در شمال این کشور فرو ریخت و در اثر آن اکثر ساکنان آن جان باختند.

گفتنی است در زلزله شدید ۷.۷ ریشتری امروز در سوریه، ویرانی های شدیدی رخ داده و صدها نفر قربانی این بلای طبیعی شده اند. براساس بیانیه هلال احمر سوریه در این رخداد تاکنون ۳۵۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

شهرهای حلب، حماه و ادلب از اصلی ترین مناطقی بودند که این زلزله ۷.۷ در آن ها ویرانی های شدید و قربانیان فراوان بر جای گذاشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    5 0
    خدا رحمتشون کنه
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    2 0
    خدا به خیر بگذرونه
  • محمد IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    عوضش داماد وزیر و دخترش عضو هیات علمی دانشگاه شدن!!!!!عضو هییت علمی پزشکی درومدن دامادو دختر وزیر بهداشت فساد بارز نیست؟؟؟ این همون دامادی نیست که چندی پیش پدر زنش به رهبری نامه نوشته بود دامادم اگر کار خوب گیر نیاره اینجا میخواد بره امریکا؟؟؟؟ یعنی ناز ماهم میخرن؟؟؟؟؟؟؟؟ داماد وزیر شدن چه نونی داره!!!!!!! دخترشو بگیری نازم کنی تا با سلامو صلوات ببرنت سرکار بعد مردم توان ازدواج نداشته باشن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس