راز موفقیت هالند در منچسترسیتی/ الگو برداری بچه غول از رقیب

سرمربی منچسترسیتی می‌گوید مهاجم این تیم از کاپیتان تیم ملی انگلیس الگوبرداری می‌کند.

به گزارش مشرق، رکوردهای شگفت انگیز «ارلینگ هالند» نروژی در تیم منچسترسیتی او را از دنبال‌رمدن بازی «هری کین» کاپیتان تیم ملی انگلیس و تاتنهام باز نمی‌دارد.

«پپ گواردیولا» سرمربی منچسترسیتی می‌گوید: یکی از ویژگی‌های ارلینگ که من را بیشتر از همه شگفت‌زده می‌کند، چگونگی آگاهی او درباره این موضوع است که چطور می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت کند. من کاملاً مطمئن هستم که او بازی‌های هری کین و دیگران را نگاه می‌کند.

سرمربی سیتیزن‌ها در ادامه گفت: ارلینگ با خود می‌گوید «من می‌توانم بهتر باشم» و با این سن و سالی که دارد (۲۲ سال) این بهترین چیزی است که می‌تواند باور داشته باشد. در غیر این‌صورت این موضوعی کسل‌آور خواهد بود. تا زمانی که متوقف نشویم، می‌توانیم پیشرفت کنیم. این تنها چیزی است که در زندگی داریم» هیچ‌وقت متوقف نشو.

هالند نروژی که در تابستان و در ازای حدود ۵۲ میلیون پوند از دورتموند راهی سیتی شد، در ۲۷ بازی خود با پیراهن آبی‌وآسمانی‌ها، ۳۱ گل به ثمر رسانده است.

باشگاه منچسترسیتی قبل از به خدمت گرفتن هالند، قصد داشت کین را به اتحاد بیاورد اما با پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی تاتنهام مخالفت کرد.

پپ درباره این موضوع گفت: من به یاد دارم که ما با چند بازیکن مذاکره می‌کردیم اما ما تصمیم گرفتیم که «نه، این مبلغ خیلی زیادی است و ما نمی‌خواهیم جلو برویم». وقتی باشگاه به این نتیجه رسید که مبلغ زیادی را باید بپردازد، ما عقب نشستیم. من می‌توانم سه، چهار یا پنج مورد را به شما بگویم.

منچسترسیتی امروز (یکشنبه) و در حساس‌ترین بازی هفته بیست ودوم لیگ جزیره به مصاف تاتنهام می‌رود. شاگردان پپ در صورت پیروزی در این دیدار خارج از خانه، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به عدد سه می‌رسانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس