مظلومی: فتح‌الله‌زاده را به زور نگه داشته‌ایم/آقایان دست از سر استقلال بر نمی‌دارند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: برخی از آقایان که از استقلال جدا شده‌اند دست از سر تیم بر نمی‌دارند و با حاشیه ‌سازی به دنبال بر هم زدن آرامش باشگاه هستند.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی با اشاره به شایعاتی که درباره تغییرات مدیریت در باشگاه استقلال مطرح می‌شود، اظهار داشت: به طور حتم باشگاه استقلال از طریق مراجع قانونی پیگیر این شایعات بی اساس خواهد بود تا دست حاسیه‌سازان رو شود.

وی افزود: وقتی استقلال در مسیر موفقیت گام بر می‌دارد افرادی که دستشان از منافع باشگاه کوتاه شده است شروع به حاشیه‌سازی می‌کنند تا استقلال را از مسیر اصلی خود دور سازند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: فتح‌الله‌زاده برای استقلال زحمات زیادی کشیده است، او باشگاه استقلال را با کوهی از مشکلات تحویل گرفت و در این مدت اقدامات مهمی انجام داده است، ما وی را به زور در استقلال نگه داشته ایم. بنده خدا با سختی و جان کندن مشکلات و چالش‌هایی را که از مدیریت قبلی بر جای مانده است را برطرف می‌کند.

مظلومی تصریح کرد: آقایان که از استقلال رفته‌اند دست از سر تیم بر نمی دارند و می‌خواهند کم‌کاری‌های خود را با این شایعات جبران کنند.

وی گفت: هواداران هوشیار باشند و بدانند استقلال با تلاش مدیریت از چالش‌ها و مشکلات بزرگی عبور کرده و به طور حتم افق‌های روشنی در انتظار تیم خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    درود بر حاجی فتح اله زاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس