کد خبر 1461487
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
هشدار آلمان به اتباع خود برای سفر به ایران

وزارت خارجه آلمان در راستای اجرای پروژه ایران هراسی به شهروندان خود درباره سفر به ایران هشدار داد.

به گزارشمشرق، سایت وزارت امور خارجه آلمان در راستای اجرای پروژه ایران هراسی از شهروندان خود خواست ایران را ترک و از سفر به این کشور پرهیز کنند.

این سایت مدعی بازداشت اتباع آلمانی در ایران شد.

این برای نخستین بار نیست که کشورهای غربی در جهت اعمال سیاست‌های ایران هراسی خود از اتباع کشورهایشان خواسته اند ایران را ترک کنند.

در ماه‌های اخیر هلند، بلژیک و انگلیس از شهروندان خود خواسته بودند که به دلیل خطرهایی که به گفته خودشان آن‌ها را تهدید می‌کند، ایران را ترک کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    5 2
    این ایران هراسی نیست بلکه پس لرزه های ویرانگر اعدام جاسوس اکبر، اکبری بوده که لانه های شبکه جاسوسی غرب وحشی را به لرزه در آورده است. شیطان بزرگ آمریکا طی سالیان گذشته با بهره گیری از کشورهای باصطلاح سفید غرب وحشی دست به شبکه سازی گسترده کرده و عناصری را برای فتنه های متنوع سازماندهی شده از بین سلبریتی ها ، اراذل و اوباش ،صنوف مختلف و... در برابر پول ، ویزا ، اقامت و...جذب کرد در واقع دولت فاسد روحانی جهانگیری رحم پرورش چنین عناصری بود که طی هشت سال گزینش و حتی در برخی مقاطع مثل آبان نود و هشت نیز مورد آزمایش قرار گرفته، تا بتوانند ضربه اساسی خود را در فتنه ترکیبی وارد سازند برنامه ریزی دقیقی نیز برای این منظور انجام دادند اما به فرموده امام خامنه‌ای محاسباتشان غلط بود به اندازه ای غلط بود که خیلی زود همه شبکه عنکبوتی غرب وحشی دچار مخمصه شد تا پیش از اعدام اکبری و شکست مفتضح فننه ترکیبی ، غرب وحشی با چند حرکت تهدیدی ساده می توانست از مخمصه ها به گونه ای عبور کند اماشکست فتنه ترکیبی و ادامه اعدام جاسوس اکبر انگلیس خبیث فهمیدند که شبکه های فتنه شناسایی و عنقریب بازداشت شده و به قول آلمانی ها محکومیت طویل المدت خواهند گرفت فلذا می خواهند فرار را برقرار ترجیح داده و خیلی زودتر از گرفتاری ، از ایران اسلامی خارج شوند در حالتی که باید گفت دیگر خیلی دیر شده و تمام بافته هایشان به دست انقلابیون پابه کار اوامر ولی فقیه پنبه شده است دلیلش هم همین عجله غربیان وحشی برای فرار از میهن اسلامی است. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    10 3
    خیلی هم عالی، زودتر گور گم لطفأ!!!
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      1 0
      به جاشون ۴ تا افغانی عین تو بیاریم خوبه حتما
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    7 3
    آلمان هم این روزها اسیر احمق‌هایی شده که منافع کشور و مردم خودشون را برای خوشایند اربابان آمریکایی فدا می‌کنند. فقط می‌توان گفت: به جهنم!!
  • هاتف IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    7 2
    جنایت آلمان در تجهیز صدام خبیث تا ابد فراموش نمی شود .
  • NL ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    3 1
    🤣🤣خخخخ.....منظور از اتباع همون جاسوس های شماست لابد ، اینطور معلومه از روسیه بدجور پس گردنی خوردین و بدجور سوختین ک الآن عقده هاتون میخواهید علیه ایران خالی کنید ، با اولین پرواز هرررررری.......
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 2
    ایرانم از ایرانیان مقیم المان میخواد انجا را ترک نمایند
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    4 2
    مردمِ خودشون رو به اسراییل فروخته اند
  • وحید AU ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    1 0
    خبری در راه است ؟!!!
  • خسرو IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    0 1
    دستور دادند جاسوسان آلمانی ایران را ترک کنند پس‌تکلیف سلبریتی ها چی میشود ؟ که هنوز امیدوارند و طرفداران آنها کشف حجاب کرده اند
  • IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    0 1
    خاک بر سرت ای آلمان. تو که از نظر منابع طبیعی فقیر هستی باید با کشورهای غنی مثل ایران روابط دوستانه برقرار کنی. نفت، آهن، مس، روی و دیگر منابع طبیعی که بهش نیاز داری پیش ما زیاد هست. ای بدبخت، انگلیس و آمریکا خیلی با تو فرق دارن. اون پرسوخته ها خودشون به منابع طبیعی دسترسی دارن اونوقت تو خاک بر سر هم می خوای مثل اونا رفتار کنی؟
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    0 0
    کارل کوب آشنا نیست بایرن راین چی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس