آبی‌های پرستاره‌تر از پس همشهری‌شان برنیامدند

تیم فوتبال چلسی در خانه برابر فولام با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های چلسی و فولام در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه جمعه شب در ورزشگاه استمفورد بریج با قضاوت استوارت اتول برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گراهام پاتر پس از کسب سه برد پیاپی در مسابقات لیگ برتر در شروع کارش با چلسی، تا قبل این بازی از ۱۱ بازی اخیر فقط ۲ برد (۴ تساوی و ۵ شکست) کسب کرده بود. پس از حمایت تمام جانبه تاد بولی از او در بازار نقل و انتقالات، حالا پاتر باید نتایج لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن کسب کند ولی این اتفاق در این بازی رخ نداد.

شاگردان مارکو سیلوا که به رکورد ۵ پیروزی متوالی در تمام رقابت‌ها رسیده‌بودند، با وارد شدن به قسمت دشوار تقویم، فرم ایده‌آل خود را از دست دادند اما حالا با تساوی در خانه چلسی هواداران این تیم کمی امیدوار شدند.

برای چلسی در این دیدار فلیکس به دلیل محرومیت و زکریا، مندی، کانته، پولیشیچ و برویا به دلیل مصدومیت غایب بودند و در مقابل برای فولام دافی و کبانو حضور نداشتند.

آبی‌های پرستاره‌تر از پس همشهری‌شان برنیامدند

ریس جیمز در این دیدار پس از سپری کردن یک ماه دور از میادین به دلیل مصدومیت، در ترکیب اصلی آبی ها قرار گرفت. هواداران چلسی با بنری با تصویر ریس جیمز، از این بازیکن که تازه از مصدومیت بازگشته است و دوران سختی را در این فصل سپری می کند، حمایت کردند.

در این دیدار که با حضور خریدهای زمستانی چلسی همراه بود، شاگردان گراهام پاتر نتوانستند عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهند و در نهایت نیز در دیداری کم افت و خیز، چلسی مقابل فولام متوقف شد.

با این نتیجه چلسی با ۳۰ امتیاز در رتبه نهم قرار گرفت و فولام با ۳۲ امتیاز در رتبه ششم ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس