سردار تنگسیری: موشک‌هایی داریم که آمریکا فکرش را هم نمی‌کند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: دیگر آن زمان گذشت که هر کاری دلشان می‌خواستند در ایران می‌کردند و نمی‌توانستیم برخورد کنیم.

به گزارش مشرق،‌ سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید شهرستان کردکوی با گرامی‌داشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز به خود افتخار می‌کنیم در برابر آمریکایی که خود را کدخدا می‌دانست و کسی جرات نمی‌کرد در مقابلش بشیند هیچ ترسی نداریم و ما به وعده الهی ایمان داریم و معتقدیم پیروزی از آن ما است.

سردار تنگسیری ادامه داد: امام راحل در مقابل استکبار ایستاد و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، مردم ایران ۴۴ سال با افتخار شهید داده و در مقابل دشمن ایستادند تا بگویند ما نمی‌گذاریم یک بار دیگر علی(ع) تنها بماند. اعتقاد داریم کسانی که جلوی ما صف کشیدند ضد اسلام و قرآن عمل می‌کنند چراکه به قرآن اهانت کرده و آن را به آتش می‌کشند و کسانی که به ظاهر مسلمان هستند به این دشمنان دل بستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: آمریکایی‌ها اگر باز هم به خلیج فارس برگردند شکست خواهند خورد چرا که شکسته خورده هستند و بچه‌های انقلاب از هیچ چیزی واهمه ندارند.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه سال ۶۰ سخت‌ترین سال ما بود اما از آنجایی که پیروزی وعده خداوند بود ما پیروز شدیم، گفت: در یک سال ۲۵۰ هزار کیلومتر مربع از کشورمان دست دشمن بود و کومله و دموکرات در شرق و غرب و منافقین در مرکز ۱۷ هزار شهید از ما گرفتند که ۱۲ هزار نفر توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند با این وجود یک بند انگشت از خاک خود را به دشمن نداده و تمام‌قد مقابل آن‌ها ایستادیم‌.

وی با تاکید بر اینکه امروز هر مسئولی در برابر ملت ولایت‌مدار ایران کوتاهی کند مسئول است و باید پاسخگو باشد، تصریح کرد: گرچه امروز سختی‌هایی وجود دارد اما باید صبوری کنیم، شک نکنید پیروزی از آن ما است، خداوند نعمت خود را بدون آزمایش به بندگانش نمی‌دهد در مقابل مسئولان هم باید به فکر رفع مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی باشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به رشد قابل‌توجهی ایران در حوزه‌های مختلف به ویژه نظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و توضیح داد: نیروی دریایی سپاه از سال ۶۴ شکل گرفت، آن زمان بالاترین سلاح ما ۱۰۷ زمینی بود که روی قایق نصب می‌کردیم با همین دست خالی شش عملیات موفق را در برابر آمریکایی‌ها داشتیم امروز روی قایق‌های ما موشک با دقت بالا و ساخت داخل قرار دارد که این پیشرفت‌ها از عنایت خداوند است.

سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه ما در گوشی محکمی به آمریکا زدیم، یادآور شد: در زمان طاغوت بالاترین موشک در نیروی دریایی ارتش با ۴۵ کیلومتر بُرد بود اما امروز به مدد الهی برای شناور هشت متری موشک ساختیم. امروز دیگر در مقابل هیچ کدخدایی دست به سینه نمی‌شویم، شهدا می‌خواهند ما سرافکنده نشویم، دیگر آن زمان گذشت که هر کاری دلشان می‌خواست در ایران می‌کردند و ما نمی‌توانستیم برخورد کنیم؛ خدا با ماست ما مظلوم اما غنی هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: در حوادث اخیر به عینه دیدیم که اغتشاشگران به دولت و مشکلات موجود کاری نداشتند بلکه تنها دو رُکن سپاه و ولایت را هدف قرار دادند اما ملت ایران نگذاشتند و نخواهند گذاشت ولایت تنها بماند.

سردار تنگسیری با بیان اینکه تا زمانی که در مسیر ولایت هستیم هیچ احدی نمی‌تواند به ما ضربه بزند، بیان کرد: خداوند هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد کفار بر مسلمانان تسلط پیدا کنند بلکه این خیانت‌های داخلی و بی‌تفاوتی‌هاست که به ما ضربه می‌زند.

وی با تاکید بر اینکه امروز پیشرفت‌های نظامی ایران باورکردنی نیست، یادآور شد: دشمن غلط می‌کند که به ما ضربه بزند، ما روی حق و حقوق خود در خلیج فارس و دریاها محکم ایستاده‌ایم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ناشناس IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    3 5
    کدخدا کلید واژه اون بی شرفی بود که آبروی ملت رو در طبق اخلاص تقدیم اربابش کرد.به خدا قسم روزی که بمیره مردم ایران جشن خواهند گرفت و نام نحسش همیشه بانفرین همراه خواهد بود مثل اون احمق بزرگشون که به درک واصل شده
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    9 4
    شیرخلیج فارس
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    4 4
    مردم از تورم کمرشکن در عذاب هستند. الان من بیشتر می خواهم فحش بدم تا تشکر کنم. ولی خوب سنگ بنای هر کشوری استقلاله. خوبه که مثل مصر هم گرسنه نیستیم و هم نوکر غرب. فقط گرسنه ایم همین
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      5 6
      15:43 اولا من مطمئن هستم که هر کسی که در ایران به اندازه کافی کار کنه گرسنه نمیمونه، بعدشم گرسنه ها صبح تا شب گوشی دستشون نیست کامنت بزارن!!!!
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    1 2
    یادته؟!
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      3 1
      16:00 آره، من یادمه 17 هزار نفرو ترور کردین، سؤال بعدی!!!
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    2 5
    ایرانیان امپراطوری خودشان را دوباره زنده کرده اند. ساختن تمدن های بزرگ، این کسب و کار آنهاست.
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    6 0
    از دست کد خدا ها رها شدیم ایم ولی گیر مافیا و نان قرض بده ها . رانت خوارها . نالایق ها . آقازاده ها ووووو افتادیم
  • US ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    1 5
    غرب نگون بخت ایران نگذاشت حکومت سوریه سرنگون شود!میخواهید حکومت خود ایران رو سرنگون کنید؟!
  • DE ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    1 1
    جز روسیه و چین ؟؟
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    1 2
    آخرش مجبوری بشی
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 1
    متاسفانه کشور به وین وابستگی اقتصادی زیادی پیدا کرده باید برای اصلاحش فکری کرد
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    0 0
    دنیا امروز قرار نیست کسی دست به سینه باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس