کد خبر 1460756
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
شهریار، بلای جان ژنرال؛ طوفان زرد در نقش‌جهان

تیم فوتبال سپاهان موفق شد با درخشش شهریار مغانلو گل‌گهر را با نتیجه ۴ بر یک مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های سپاهان و گل‌گهر در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت سعاد وفاپیشه برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک سپاهان به پایان رسید.

این دیدار بین تیم‌های مدعی برگزار شد و تقابل امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر با تیم سابقش بر حساسیت‌های افزوده بود.

بازی رفت دو تیم که بسیار جذاب و دیدنی هم بود، با نتیجه پرگل ۲ بر ۲ به پایان رسید. در پنج تقابل اخیر دو تیم، سهم سپاهان ۲ برد و یک بار هم گل‌گهر به برتری دست پیدا کرده بود و ۲ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود.

نکته جالب قبل از شروع این دیدار تشویق محمدرضا حسینی از سوی هواداران دو تیم بود. حسینی پس از سه سال و نیم حضور در اردوی طلایی پوشان به گل‌گهر پیوست و در ترکیب اصلی نیز قرار گرفت.

در دقیقه ۲ بازی می‌رفت که تعلل محسن فروزان در دور کردن توپ از محوطه جریمه کار دست این تیم بدهد اما با خوش‌شانسی توپ با برخورد به شهریار مغانلو در برگشت به پشت پای فروزان خورد و گل نشد.

حملات سپاهان ادامه داشت تا در دقیقه ۹ شهریار مغانلو توانست گل اول را به ثمر برساند. قبل از به ثمر رسیدن گل علیزاده در برخورد با مغانلو به روی زمین افتاده بود و بازیکنان گل‌گهر انتظار داشتند که سپاهان توپ را از زمین خارج کند تا به وضعیت او رسیدگی شود اما این اتفاق رخ نداد و رامین رضاییان با یک پاس در عمق توپ را به نورافکن رساند تا در ادامه پاس نورافکن به شهریار مغانلو رسید و این بازیکن با چرخش زیبا و شوت سر ضرب توپ را به تور دروازه گل‌گهر چسباند.

پس از به ثمر رسیدن این گل تنش بین دو تیم بالا گرفت و در پی اعتراض نیمکت نشینان گل گهر، افسری سرپرست این تیم با کارت قرمز داور جریمه شد.

پس از گل فشار تیم گل‌گهر برای جبران نتیجه بیشتر شد و جدی‌ترین موقعیت این تیم را محمدرضا حسینی در دقیقه ۴۰ از دست داد. نکته جالب در این صحنه این بود که محمدرضا حسینی، بازیکن گل‌گهر، چندین و چند متر در موقعیت تک به تک قرار داشت و بعد از ورود به محوطه جریمه ضربه خود را زد اما نیازمند به بهترین شکل مقابل او ایستادگی کرد و توپ را گرفت.

برخلاف جریان بازی تیم فوتبال سپاهان توانست در دقیقه ۴۵ توسط فرشاد احمدزاده روی پاس مغانلو اختلاف را به ۲ گل برساند و نیمه اول با برتری ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم با شوک به سپاهان آغاز شد. امید نورافکن در دقیقه ۴۸ به دلیل تمارض کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان مورایس برای حفظ نتیجه سخت‌تر شود.

شهریار مغانلو در دقیقه ۶۵ با یک حرکت انفرادی زیبا با جا گذاشتن مدافعین گل‌گهر توانست با یک شوت زیبا و تماشایی گل سوم را به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود و ضربه ایستگاهی رامین رضاییان در دقیقه ۷۶ به شکلی تماشایی از روی دیوار دفاعی عبور کرد تا به گل چهارم طلایی پوشان تبدیل شود.

شاگردان قلعه‌نویی توانستند یکی از گل‌ها را در دقیقه ۸۱ توسط کی‌روش استنلی روی ارسال علی آشوری جبران کنند اما در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک سپاهان به پایان رسید تا این تیم برنده مهم‌ترین دیدار این هفته باشد.

با این نتیجه سپاهان ۳۶ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد و در مقابل گل‌گهر با ۳۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

داوران: سعاد وفاپیشه، امیرمحمد داودزاده، فرهاد فرهادپور / داور چهارم: عباس راکی

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، مانوئل فرناندز، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب گل‌گهر

محسن فروزان، شایان مصلح، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، مهدی تیکدری، علی علیزاده، امین پورعلی، محمد خدابنده‌لو، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی و امین قاسمی‌نژاد

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس