گاف‌های زنجیره‌ای امپراطوری دروغ وارد فاز جدیدی شد/ ‌«اولین زن محکوم به اعدام» هم جعلی از آب درآمد

بعد از رسوایی رسانه‌های ضد انقلاب در پرونده جعلی حسن فیروزی، این بار سوژه‌ای قدیمی مجددا مطرح شده است که براساس آن یک زن اهل بوکان به نام شهلا عبدی به اعدام محکوم شده است.

به گزارش مشرق، بعد از رسوایی رسانه‌های ضد انقلاب در پرونده جعلی حسن فیروزی، این بار سوژه‌ای قدیمی مجددا مطرح شده است که براساس آن یک زن اهل بوکان به نام شهلا عبدی به اعدام محکوم شده است.

یک بررسی ساده اینترنتی نشان می‌دهد، این سوژه نیز خیالی بوده و فردی به این نام نه تنها حکم اعدام دریافت نکرده است، بلکه بازداشت و زندانی نیز نشده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد پیشتر نیز چنین ادعایی مطرح شده بود و رسانه‌های ضد انقلاب نیز وجود چنین فردی را تکذیب کرده بودند.

براساس خبری که در یک رسانه ضد انقلاب در مرداد ماه امسال در واکنش به خبر فوق منتشر شد، تصویر منتسب به این زن، به یک محکوم دیگر تعلق داشته که سال ۱۴۰۰ از زندان آزاد شده است.

پیگیری‌ها از مقامات قضایی استان نیز این موضوع را تایید می‌کند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در رابطه با ادعاهای مطرح شده در مورد صدور حکم اعدام برای زنی به نام شهلا عبدی گفت: طبق پیگیری‌ها در استان آذربایجان غربی هیچ محکوم و یا زندانی به نام شهلا عبدی وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: تا کنون هیچ حکم اعدامی در ارتباط با پرونده‌های اغتشاشات در استان صادر نشده است.

ضد انقلاب در خبرسازی جعلی و دروغ در رابطه با ادعای بدرفتاری با متهمان و محکومان سابقه طولانی دارد. در کنار پرونده خیالی حسن فیروزی که اخیرا افشا شد، به مواردی مانند ادعای دروغ تجاوز به آرمیتا در زندان کرج یا دروغ شکسته شدن پاهای حسین رونقی در بازداشت اشاره کرد که انتشار فیلم وی در بیمارستان مشخص ادعاهای مطرح شده درباره این فرد دروغی بیش نبوده است.

ماجرای ساختگی صورت خونی و آسیب‌دیدگی محمد نوری زاد پس از آزادی نیز یکی دیگر از این موارد است که با انتشار فیلم اصلی مشخص شد، این فرد با همان لباس، اما بدون عصا و البته قبراق و سرحال وارد منزل می‌شود و نزدیکانش را در آغوش می‌گیرد!

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    22 1
    دروغ تنها سلاح پیشرفته دشمنان انقلاب. خدایا به حق امام زمان کمک جوانان ما کن تا فریب این بی همه چیزها را نخورن. ان شالله
    • ایران قوی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      4 0
      پرسته و احمق تر از اینها کسایی هستند که میشینند پای این شبکه ها و این دروغها رو باور میکنند
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      3 0
      مثل نمازی که خداوند متعال میفرماید هر روز بایستی بخوانی، یا اقامه کنی، اینها دقیقا عکس حقانیت، در حال شیطنت هستند. بالاخره یک علی باشد که معاویه ایی در مقابلش قد علم کند.
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 0
    اینا باید وظیفه ای که بهشون محول شده رو انجام بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس