جهرمی

سخنگوی دولت با اعلام اینکه ۳۲ قلم کالای مورد نیاز روزمره مردم از امروز تا پایان ماه رمضان با قیمت تخفیفی توزیع می‌شود،گفت: این کالاها فقط مخصوص یک شرکت نیست.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست امروز هیات دولت لایحه تشکیلات و اختیارات و وظایف وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بررسی و کلیات آن به تصویب رسید.

بهادری جهرمی درباره مصوبه مولد سازی دارایی های دولت گفت: هفت سال هست که در قوانین بودجه سنواتی مجلس تکلیف شده تا بسیاری از دارایی‌های بخش‌های مختلف دولتی که به نوعی معطل مانده، تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه نیمه تمام ماندن طرح های نمیه تمام برای مردم و دستگاههای اجرایی ناراحت کننده است، اظهار داشت: با وجود آنکه قانونگذار در قوانین بودجه مقرر می کند که این اموال صرف مولدسازی شود اما تجربه نشان داده که فرآیندها و روال های موجود توانایی انجام وظایف قانونی ندارد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه آسیب شناسی این موضوع از سال ۹۹ آغاز شده بود، خاطر نشان کرد: پیش از این در ۶ محور آسیب شناسی جامعی نسبت به مولد سازی دارایی های دولت صورت گرفت.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه امروز گزارشی از وضعیت رشد تولید ارایه شد، گفت: بر اساس این گزارش در حوزه صنعت، صنعت فولاد ما توانست بیشترین رشد را در بین کشورهای تولیدکننده فولاد داشته باشد.

وی همچنین گفت که بر اساس گزارش وزارت ارشاد، از امروز جشنواره فیلم فجر با اکران ۲۴ فیلم آغاز شده است.

بهادری جهرمی در پاسخ به سوال درباره آخرین وضعیت بررسی دستور رییس جمهور برای واگذاری خودروهای خارج از ضابطه به کجا رسید و آیا تخلف دستگاه ها محرز شده است؟ اظهار داشت: رییس جمهور تاکید داشته و دارد که به هیچ وجه ویژه خواری صورت نگیرد و این موضوع از ابتدای دولت ابلاغ شده است و دستگاه ها ملزم به آن هستند.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: هنوز وزارت صنعت گزارشی در این خصوص ارایه نکرده است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری که آیا میزان عیدی کارکنان دولت مشخص شده است، گفت: هنوز پیشنهادی ارایه نشده است.

تخفیف ۳۲ قلم‌کالا از امروز تا پایان ماه رمضان

سخنگوی دولت درباره ۳۲ قلم کالای مورد نیاز روزمره مردم که از امروز تا پایان ماه رمضان با قیمت تخفیفی توزیع می‌شود گفت این کالاها فقط مخصوص یک شرکت نیست ‌ و به موازات این طرح ها، قانون کالابرگ الکترونیکی نیز در سه استان قزوین، گیلان و مرکزی اجرا می شود.

بهادری جهرمی درباره تشکیل سازمان بازرگانی هم گفت: تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار به تصویب دولت رسید و قرار شد زیر مجموعه نهاد ریاست جمهوری باشد. پیشنهاد دولت این است و بزودی جزییاتش نهایی می شود و تقدیم مجلس می شود.

وی درباره طرح ویژه‌ای که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری نظام بانکی و وزارت صنعت، معدن و تجارت از امروز آغاز کرده است، اظهار داشت: در این نمایشگاه که در مصلای تهران برگزار می شود، محصولات مورد نیاز خانواده‌ها از جمله پوشاک، صنایع دستی و مایحتاج عمومی خانواده‌ها با تخفیف‌های مناسب عرضه می شود.

بهادری جهرمی اضافه کرد: نمایشگاه شهر خانواده محدود به استان تهران نیست و به ترتیب در سایر استان‌ها نیز مشابه این نمایشگاه افتتاح خواهد شد.

سخنگوی دولت این را هم گفت که وزیر جهاد کشاورزی با همکاری مجموعه‌های دولتی و خصوصی به ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای جشنواره مشابهی را در دستور کار دارد و از امروز این طرح (فجر تا فطر) نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اجرا می‌شود.

از بهادری جهرمی درباره رای صادره علیه وزیر آموزش و پرورش که به تازگی در رسانه ها منتشر شده، سوال شد که وی توضیح داد: این رای غیرقطعی و مربوط به شکایتی است که در سال ۸۸ درباره نحوه محاسبه سنوات خدمت یکی از کارمندان آموزش و پرورش صورت گرفته بود و ناشی از یک اختلاف برداشت در روش محاسبه است؛ صندوق بازنشستگی نیز موضوع را پیگیری می کند تا این سوء برداشت برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    5 2
    مدیران ضدانقلاب باید منحل بشن
  • یان فلمینگ IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    3 4
    سخنگو برو
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    3 1
    مخبر اینجا مخبر اونجا !مخبر همه جا
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    0 0
    تاراج اموال بیت المال به نام مولد سازی. یعنی خالی بودن خزانه دولت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس