تماشاگران از فوتبال فراری می‌شوند/ ترکیب استقلال نباید تغییر کند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه گرانی بیش از اندازه بلیت ها باعث شده تا هواداران به ورزشگاه نیایند گفت: با این روش، هواداران را فراری خواهیم داد و شاهد بازیهای لیگ با کمترین حضور تماشاگر خواهیم

به گزارش مشرق، عبدالعلی چنگیز در مورد دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر مس کرمان گفت: مسی ها دو دیدار قبل خود را با شکست به پایان رسانده اند و حالا به دنبال این هستند تا در کرمان و با حضور هوادارانشان استقلال را شکست دهند.

وی ادامه داد: مس می داند که اگر این دیدار را هم با شکست به پایان ببرد شرایطش سخت خواهد شد. بنابراین به دنبال این است که بتواند از استقلال امتیاز بگیرد اما استقلال برای نزدیک شدن به صدر جدول و اتفاقات فوتبالی باید با ارائه یک بازی هجومی که ابزار آن را هم در اختیار دارد مس را شکست دهد.

چنگیز ادامه داد: آبی پوشان اما باید مراقب ضد حملات حریف باشند و بی گدار به آب نزند. ساپنیتو می داند که این دیدار برای او اهمیت بسزایی دارد و اگر نتیجه را به هر دلیلی واگذار کند باز هم زیر فشار انتقادها قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس بلیت یک میلیونی ندارد/ قیمت‌های ورزشگاه آزادی شکسته شد +عکس

کارشناس فوتبال در ادامه گفت: استقلال مقابل ملوان با یک ترکیب بسیار خوب وارد زمین شد و تغییرات او در نیمه دوم هم مثبت بود. حالا باید امیدوار باشیم که سرمربی آبی پوشان دست به ترکیب نزد و با همان ترکیب برنده برابر ملوان به میدان برود. آبی ها از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی هستند و با توجه به نتایجی که مس کرمان در هفته های اخیر بدست آورده می توانند با ارائه یک بازی منطقی حریف را شکست داده تا موقعیت شان در جدول بهتر شود.

چنگیز در خصوص درگیری های اخیری که از ابتدای فصل در فوتبال ما بوجود آمده و آخرین آن در حال حاضر مربوط به دیدار پرسپولیس و فولاد است گفت: فوتبال ما هنوز حرفه ای نشده. بازیکنان و مربی های ما برای کوچکترین اتفاقی اعتراض می کنند. این اعتراض ها به فوتبال ملی ما هم ضربه زده و شاهد اخراج های زیادی در بازیهای ملی بودیم که باعث شد بازیهای حساسی را واگذار کنیم. کادر فنی و بازیکنان باید آرامش داشته، تمرکزشان را از دست ندهند و با کوچکترین اتفاقی وارد حواشی نشده و با داور به جنجال نپردازند. امیدوارم هر چه زودتر سیستم وار هم به فوتبال ما وارد شود تا شاهد به حداقل رسیدن اشتباهات داوری و تاثیرگذاری آن در نتایج تیم های لیگ برتری باشیم.

کارشناس فوتبال در پایان با انتقاد از گرانی شدید بلیت های استادیوم و عدم حضور هواداران گفت: با این روشی که پیش گرفته ایم هواداران را از ورزشگاه فراری داده‌ایم. یک جوان که علاقه مند به فوتبال است و می خواهد بازی تیم محبوبش را از نزدیک ببیند و بازیکنان تیمش را مورد تشویق قرار دهد چطور می تواند چنین هزینه سنگینی پرداخت کند. امیدوارم مسئولان ما چاره اندیشی کنند و با کاستن قیمت بلیت ها هم رونق به اقتصاد بدهند و هم باعث شوند علاقه مندان بیشتری به ورزشگاه آمده تا از دیدن تیم محبوبشان لذت ببرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس