کد خبر 1460519
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
ستاره ای که خیلی فوری از دسترس گل محمدی دور شد/ لغو قرار با پرسپولیس!

به‌طور مشخص آنچه در مورد رویه سپاهان در تمدید قرارداد ستارگان جلب توجه می‌کند، سرعت این اقدام است.

به گزارش مشرق، خبر غیرمنتظره فوتبال ایران، تمدید قرارداد امید نورافکن با سپاهان بود. مدافع- هافبک ۲۵ساله اهل شهرری، در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شد و مدت‌هاست که گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد انتقال او به یک تیم دیگر وجود داشت. به‌طور مشخص از پرسپولیس به‌عنوان مقصد احتمالی امید یاد می‌شد و اینطور به‌نظر می‌رسید که او نهایتا تابستان۱۴۰۲ پای میز عقد قرارداد با سرخپوشان پایتخت خواهد نشست. با این حال و در شرایطی که هنوز در میانه‌های لیگ بیست‌ودوم هستیم، باشگاه سپاهان رسما خبر تمدید قرارداد این بازیکن را در اختیار رسانه‌ها گذاشت؛ قراردادی که طول آن نه یک سال و ۲ سال، بلکه ۳سال است. به این ترتیب نورافکن تا تابستان۱۴۰۵ در اصفهان باقی خواهد ماند و برای هر نوع انتقالی به یک باشگاه دیگر به اخذ رضایتنامه از طلایی‌پوشان نیاز خواهد داشت؛ باشگاهی که می‌دانیم بسیار دشوار اجازه خروج ستاره‌هایش را می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

امید نورافکن خیال همه را راحت کرد

به‌طور مشخص آنچه در مورد رویه سپاهان در تمدید قرارداد ستارگان جلب توجه می‌کند، سرعت این اقدام است. برخلاف بسیاری دیگر از باشگاه‌های کشور و ازجمله پرسپولیس و استقلال، مدیران سپاهان معطل پایان قرارداد بازیکنان نمی‌شوند تا پس از آن پای میز مذاکره بنشینند و همزمان با وسوسه پیشنهادهای دیگر، بازیکن را راضی کنند. در سپاهان معمولا شاهد تمدید زودرس قراردادها هستیم؛ اتفاقی که قبلا برای پیام نیازمند رخ داد و او را از دسترس پرسپولیس دور نگه داشت.

حالا هم همین داستان برای نورافکن تکرار شده است؛ بازیکنی که به شکل غیرمنتظره و شاید ناعادلانه فرصت حضور در جام‌جهانی را از دست داد، اما انتظار می‌رود برای سال‌های آینده عضو تیم ملی باقی بماند. بله خب؛ البته گاهی هم بازیکنان مؤثر از سپاهان جدا می‌شوند، مثل تابستان امسال که دانیال اسماعیلی‌فرد جدا شد و رفت، اما سپاهان در عوض رامین رضاییان را گرفت که اگر بهتر از دانیال نباشد، ضعیف‌تر از او نیست! البته که تمکن مالی بی‌مانند سپاهان هم در این رویه نقل‌وانتقالاتی بی‌تأثیر نیست. این حجم از پول، کار هر مدیری را بسیار آسان می‌کند!

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسیحا IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 0
    وقتی سرمایه تیلیاردی دارن معلومه منتظر نمیمونن .......... چند هزار میلیارد پول شرکت رو بردن کسی آخ نگفت .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس