کد خبر 1460412
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
توضیح رئیس کمیته وضعیت درمورد پرونده کاوه رضایی

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد پرونده کاوه رضایی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، جمشید نورشرق در مورد جلسه امروز مسئولان حقوقی و مدیران باشگاه استقلال و تراکتور و همچنین کاوه رضایی و وکلایش اظهار داشت: امروز در پی ارجاع موردی که به کمیته وضعیت بازیکنان شده بود، رسیدگی به پرونده مورد درخواست و ادعای کاوه رضایی را با حضور وکلای او، مدیرعامل باشگاه تراکتور و وکیل این باشگاه و وکلای استقلال تشکیل دادیم.

وی افزود: کاوه رضایی در ارتباط با قراردادی که با باشگاه تراکتور داشت، اعلام کرد برای نیم فصل دوم تحت قرارداد تراکتور نیستم. این موضوع مورد مخالفت تراکتور قرار گرفت و آنها بر حسب اظهارات رابطه قراردادی خود را برای نیم فصل دوم هم باقی می‌دانند. با توجه به موضوع تفاهم‌نامه‌ای که در ارتباط با باشگاه استقلال احصا شده بود، از مسئولان این باشگاه خواستیم در جلسه حضور پیدا کنند و توضیحات تکمیلی آنها را داشته باشیم تا موضوعی از قلم نیفتد. این جلسه تشکیل شد و ظرف مهلت مقرر در مورد پرونده تصمیم خواهیم گرفت.

رئیس کمیته وضعیت در خصوص آزمون واسطه‌های نقل و انتقالات اظهار داشت: با توجه به تقاضای زیادی که برای تصدی و اشتغال امر نقل و انتقالات از سوی اشخاص مختلف همیشه فدراسیون با آن مواجه است، با همکاری هیات رئیسه و مهدی تاج مقدمات این کار در حال انجام است و در هفته اول اسفند آزمون واسطه‌های نقل و انتقالات را برگزار کنیم. از افرادی که متقاضی این کار هستند و تمایل دارند دعوت کردیم ثبت نام کنند تا پس از طی مراحل مقدماتی آزمون برگزار و اسامی تاییدشدگان منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس