کد خبر 1460254
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
سفره دل مسی بعد از جام جهانی باز شد

ابرستاره آرژانتینی پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ مصاحبه ای مفصل انجام داد.

به گزارش مشرق، لیونل مسی فوق‌ستاره شماره ۱۰ تیم ملی آرژانتین که آبی‌وسفیدها را پس از ۳۶ سال به مقام قهرمانی رساند، برای اولین بار پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز گذشته (دوشنبه) درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

مسی طی مصاحبه با رسانه آرژانتینی Radio Urbana Play درباره قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: در ۱۸ دسامبر همه‌چیز برای من تغییر کرد. چیزی که در تمام دوران بازی‌گری‌ام رویای آن‌را داشتم به حقیقت پیوست. جام من را صدا زد و گفت: بیا و من را بگیر، حالا می‌توانی من را لمس کنی.

کاپیتان آبی‌وسفیدها درباره اینکه قبل از پنالتی پایانی مقابل فرانسه که حکم قهرمانی آرژانتین را امضا کرد، چه می‌ِگفت، فاش کرد: من از خدا که همیشه با من بود، درخواست می‌کردم به ماجرا پایان بدهند تا شکست نخوریم و بیش از این رنج نکشیم. خداوند جام را برای من کنار گذاشته بود. لحظه‌ای بهتر از این وجود ندارد. این اتفاق در قهرمانی کوپاآمه‌ریکا هم افتاد. من هر روز او را سپاسگزاری می‌کنم. نمی‌توانم از خدا چیز بیشتری طلب کنم.

سفره دل مسی بعد از جام جهانی باز شد

لئو درباره بازتاب قهرمانی آرژانتین در جام جهانی و پرلایک‌ترین عکس اینستاگرام گفت: من هنوز هم با ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی که درباره قهرمانی‌مان در جام جهانی می‌بینم، احساساتی می‌شوم. بعد از جام جهانی، صفحه اینستاگرام من با میلیون‌ها پیام‌هایی که دریافت می‌کردم، برای چند روز بسته شد. من به‌دنبال داشتن بیشترین لایک‌ نبودم اما مردم دوست داشتند عکس من با جام را ببینند.

مسی درباره احساس خود به «دیگو مارادونا» افسانه‌ای هم گفت: اگر دیگو آن‌جا بودم، او جام را به من تحویل می‌داد. آن عکسی بسیار عالی می‌شد. من فکر می‌کنم دیگو و بسیاری از مردم که از آسمان عاشق من بودند، قوی بودند و من را تشویق می‌کردند. من او را دوست دارم و اگر جام را به من نداد، حداقل همه‌چیز را دید.

بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲ درباره بازی‌های این تیم در تورنمنت و سخت‌ترینِ آن گفت: در تمام بازی‌ها ما از تیم حریف بهتر بودیم چراکه همیشه می‌دانستیم در هر بازی باید چه کاری انجام دهیم. مربیان به خوبی ما را آماده می‌کردند. فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی ما در جام جهانی، مقابل مکزیک بود چراکه همه‌چیز به آن بستگی داشت که ببریم یا نه.

مسی درباره حاشیه‌های بازی یک‌چهارم نهایی با هلند، شادی گل مقابل نیمکت تیم حریف و «احمق» خواندن «ووت وگهورست» مهاجم لاله‌های نارنجی گفت: من درباره‌اش فکر نکرده بودم و در لحظه اتفاق افتاد. من می‌دانستم قبل از بازی چه حرف‌هایی زده شده بود و فان‌خال چه گفته بود. حتی بعضی از هم‌تیمی‌هایم به من می‌گفتند «دیدی چی گفت؟». وقتی همه‌چیز تمام شد، من از کاری که کردم، راضی نیستم. من «بزن به چاک» گفتن و همه این حرف‌ها را دوست ندارم. اما خب همه این‌ها لحظاتی از تنش‌های بزرگی بود و همه‌چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و برنامه‌ریزی‌شده نبود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس