خاندوزی به سوالات نمایندگان مجلس پاسخ داد

نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از حضور وزیر اقتصاد برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس خبر داد.

به گزارش مشرق، شهباز حسن پوربیگلری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: دستور کار نشست امروز کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح سؤال تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصاد و دارایی بود که با حضور نمایندگان سؤال‌کننده و خاندوزی برگزار شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با اشاره به اینکه محور اولین سؤال که توسط میرسلیم از وزیر امور اقتصاد و دارایی طرح شد، در خصوص اقدامات انجام شده در راستای کاهش وابستگی بودجه به نفت و جلوگیری از فرارهای مالیاتی بود، ادامه داد: چنارانی به عنوان دیگر نماینده سؤال‌کننده، سوؤال خود را در خصوص عدم پرداخت وام‌های خرد مطرح کرد که وزیر اقتصاد توضیحاتی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه وحیدی نیز سوال خود را در خصوص اقدامات انجام شده توسط وزارت اقتصاد در راستای حفظ ارزش پول ملی و حفظ سرمایه مردم مطرح کرد، گفت: محور سؤال آقایان ذوالنوری و بیگی‌نژاد در زمینه واگذاری سهم ۱۲ درصدی دولت از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و نحوه قیمت‌گذاری آن بود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصاد، ادامه داد: زهره الهیان و زهرا شیخی نیز سؤالاتی را از وزیر اقتصاد در خصوص راهکارها و اقدامات این وزارتخانه در زمینه کنترل تورم و اجرای حذف ارز ترجیحی بدون فراهم‌سازی زیرساخت‌ها مطرح کردند که خاندوزی به این سؤالات پاسخ‌هایی را ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس