کد خبر 1458932
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
تداوم روند صعودی مصرف خانگی گاز/ مصرف به 661 میلیون متر مکعب رسید

مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: مصرف بخش خانگی گاز همچنان روند صعودی خود را حفظ کرد و به ۶۶۱ میلیون متر مکعب در روز رسید که رقم بسیار بالایی است.

به گزارش مشرق، مسلم رحمانی مدیر امور گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به افزایش مصرف گاز خانگی در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: مصرف بخش خانگی گاز همچنان روند صعودی خود را حفظ کرد و به ۶۶۱ میلیون متر مکعب در روز رسید که رقم بسیار بالایی است.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۸۰ درصد از گاز تولیدی کشور در بخش خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این موضوع به صنایع کشور آسیب می‌زند.

مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: با ورود سامانه‌های جدید بارشی به کشور، از مردم تقاضا داریم با پوشیدن لباس گرم و پیوستن به کمپین هر خانه یک اتاق گرم به خادمان خودشان در شرکت ملی گاز برای گازرسانی به تمام نقاط کشور کمک کنند.

رحمانی ادامه داد: طبیعتا عدم همراهی مردم کلان‌شهرها می‌تواند تامین گرمایش شهرستان‌های انتهای شبکه گاز در استان‌های شمال و شمال شرق را به مخاطره بیندازد و همراهی مردم نقش موثری در تامین پایدار شبکه گاز خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    مصرف گاز بخش خانگی در فصول گرم به متوسط روزانه 50 میلیون متر مکعب و در فصول سرد به طور متوسط روزانه  350 میلیون متر مکعب است این که اعلام می کنند مصرف گاز بخش خانگی به 650 میلیون متر رسید و وضعیت بحرانی است در واقع اون میزان مصرف بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده هست مصرف گاز بخش تجاری و صنایع غیر عمده رو هم به بخش خانگی اضافه می کنند و با هم اعلام می کنند تا عدد بزرگ حاصل شود و مردم مقصر اصلی حادثه نشان داده شوند
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    شماکه شعار میدادید که مامیتونیم گاز اروپا راتامین کنیم واگر بیان باما توافق امضا کنید گاز میدیم بهتون؟ خدایا ماملت موندیم چی بگیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس