کد خبر 1458905
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
پرسپولیس

آخرین بُرد فولاد مقابل پرسپولیس در لیگ برتر به حدود چهار سال قبل برمی‌گردد و آنها در این مدت پنج باخت و ۲ تساوی را تجربه کرده‌اند.

به گزارش مشرق، حساس‌ترین بازی هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بین تیم‌های فولاد و پرسپولیس، امروز جمعه در ورزشگاه فولادآره‌نا به انجام خواهد رسید. سرخ‌پوشان تهرانی با ۳۵ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی هستند و سرخ‌پوشان اهوازی با ۲۱ امتیاز تیم هفتم به حساب می‌آیند.

این ۲ تیم در لیگ برتر تا به امروز ۴۱ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ماحصل آن ۱۹ پیروزی برای پرسپولیس، ۱۰ برد برای فولاد و ۱۲ تساوی بوده است. یحیی گل‌محمدی امیدوار است با پیروزی مقابل تیم بحران‌زده‌ جواد نکونام بیستمین برد را در دوئل‌های ۲ تیم به نام خودش و شاگردانش ثبت کند و یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ بیست و دوم نزدیک‌تر شود.

فولاد علی‌رغم نتایج خوبی که در سال‌های اخیر با جواد نکونام مقابل تیم‌های بزرگ به دست آورده، در جدال با پرسپولیس در لیگ برتر نتوانسته تیم خطرناکی باشد. آنها در ۱۵ بازی اخیر در لیگ برتر برابر پرسپولیس ۱۰ باخت، چهار تساوی و تنها یک برد را به دست آورده‌اند.

تنها پیروزی اهوازی‌ها مربوط به بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ می‌شود. آنها در بازی مذکور موفق شدند در اهواز با گل‌های مهدی زبیدی و لوسیانو پریرا با نتیجه‌ی ۲ بر یک از سد پرسپولیس بگذرند. تک گل تیم پایتخت‌نشین به وسیله‌ی کمال کامیابی‌نیا به ثمر رسید. پس از آن بازی هفت مسابقه در لیگ برگزار شد که پنج برد و ۲ تساوی برای پرسپولیس به دست آمد و فولاد بردی را به دست نیاورد. آنها البته در دیدار سوپرجام موفق شدند حریف خود را شکست بدهند.

حال باید دید در این دیدار حساس قرار است پرسپولیس بیستمین پیروزی‌اش را جشن بگیرد یا فولاد پس از حدود چهار سال، بازهم در بهمن‌ماه حریف قدرتمند خود را شکست می‌دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    هواداران پرسپولیس داور امروز به پرسپولیس مردمی خیانت می کند نگاه کنید بازی را. دیروز مازیار زارع الاستقلالی به مازندرانی ها خیانت کرد. مازیار زارع بازی نکرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس