بمباران بامدادی نوار غزه/ تل آویو: حملات پایان یافت

سخنگوی رسمی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) بامداد جمعه به بمباران نوار غزه و پاسخ راکتی گروه های مقاومت به سرزمین های اشغالی واکنش نشان داده است.

به گزارش مشرق از خبرگزاری سما فلسطین، حازم قاسم در یک گفت وگوی مطبوعاتی تصریح کرد: بمباران نوار غزه توسط صهیونیست ها ادامه جنایت اشغالگران علیه ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و در درون سرزمین های اشغالی است.

قاسم بر حق ملت فلسطین و مقاومت با تمام وسائل و ابزارها در پاسخ به اشغالگری و تجاوزگری صهیونیست و ادامه جنایت آنها تأکید کرد.

وی افزود: مقاومت شجاع در نوا رغزه به وظیفه خود در دفاع از ملت فلسطین و مقدسات آن ادامه می دهد و به عنوان زره ملت فلسطین و شمشیر آن باقی خواهد ماند.

سخنگوی حماس با درود فرستادن به مجاهدان گردان های شهید عزالدین قسام به عنوان شاخه نظامی حماس که با تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه با موشک های ضد هوایی و موشک های زمین به هوا مقابله کردند، اظهار کرد که این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی و شهرکنشینان را سراسیمه کرده است.

سخنان قاسم همزمان با آن صورت می گیرد که گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس بامداد جمعه اعلام کردند که پدافند هوایی این گروه با جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان نوار غزه مقابله کرده است.

از سوی دیگر رسانه "حدشوت حموت" از شلیک موشک های ضد هوایی برای مقابله با جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که درحال بمباران اهدافی در نوار غزه است.

این پایگاه عبری زبان همچنین با تأیید حملات موشکی و راکتی مقاومت از نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیستی، افزود که هشت موشک از این باریکه شلیک شده که سه موشک به سوی عسقلان، سه موشک اشکول، یک موشک شاعر به نجف و یکی نیز به "کفار غزه" شلیک شده است.

این منابع گزارش دادند که نیروهای مقاومت دو موشک زمین به هوا به سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان خانیونس شلیک کردند.

این موشک ها به دنبال آن صورت گرفت که جنگنده های رژیم صهیونیستی ۱۵ نوبت مناطق مختلف نوار غزه را به بهانه شلیک راکت از این باریکه به سوی شهرکنشینان صهیونیست بمباران کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس