نکونام: چند هفته طوفانی داریم و فرصت تفریح نیست/چرا فقط بازی ما با پرسپولیس بدون تماشاگر است؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بیشتر بازی‌های این هفته با حضور تماشاگر برگزار می‌شود و نمی‌دانم چرا بازی ما بدون تماشاگر است.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام درباره غیبت تماشاگران در دیدار مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: قبل از هر چیز از دو نفر می‌خواهم یاد کنم. مرحوم منصور پورحیدری که امروز سالروز تولدش بود. همینطور مهرداد میناوند که فردا دومین سالگرد درگذشت اوست. درگذشت آنها تلخ و غیرقابل باور بود. روحشان شاد و همیشه در یاد و خاطر ما باقی می‌مانند.

وی افزود: درباره غیبت هواداران ناراحتم که در چنین بازی مهمی کنار ما نیستند. چرا همه بازی‌های این هفته با تماشاگر برگزار می‌شود، حتی دیدار نفت مسجدسلیمان و هوادار در خوزستان نیز با حضور تماشاگر است ولی بازی ما و پرسپولیس بدون تماشاگر؟ دوست داریم طرفداران فولاد کنار ما باشند. پیام‌های زیادی در دو روز گذشته دریافت کرده‌ایم. همه طرفداران ناراحت هستند. مجموعه باشگاه تلاش خود را کرد. قطعا جای خالی‌شان در ورزشگاه احساس می‌شود. باشکوه‌ترین و زیباترین ورزشگاه‌های جهان هم بدون حضور هواداران بی‌روح، سرد و دل مرده است. این طرفداران هستند که به فوتبال زیبایی می‌دهند. امیدوارم هواداران از بازی با سپاهان در ورزشگاه کنار ما باشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: بازی‌های بزرگ همیشه هیجان و حساسیت دارد. ضمن احترام به پرسپولیس، نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا برنده بازی باشیم. مثل نیم فصل اول، در شروع نیم فصل دوم هم بازی‌های طوفانی در پیش داریم. سه هفته متوالی با پرسپولیس، تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان روبرو می‌شویم. هر کدام جزو تیم‌های خوب، قدرتمند و پرمهره لیگ هستند، ولی ما هم فولاد هستیم و می‌خواهیم از نام باشگاه دفاع کنیم. همه چیز دست خودمان است. باید با تمرکز بازی کنیم و آنچه در تمرینات انجام داده‌ایم به درستی در زمین مسابقه پیاده کنیم. هدف ما این است بازی‌های لیگ پیش درآمد خوبی برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد. بازیکنان قطعا شرایط را درک کرده‌اند و می‌دانند زمان استراحت و تفریح نداریم. باید دوچندان تلاش کنیم. اینجا هوادار توقع دارد و این مسئولیت بر عهده ماست. در کل آماده‌ایم تا بازی به بازی جلو برویم. هر مسابقه برای‌مان یک فینال است. انگار حذف می‌شویم، بنابراین جای کمترین اشتباه را داریم. زمان آن است مثبت فکر کنیم و مثبت حرف بزنیم. گذشته تمام شده است و ما جلو را نگاه می‌کنیم. در عین حال که از اتفاقات گذشته درس می‌گیریم، خودمان را برای آینده می‌سازیم.

نکونام در مورد جذب تورس خاطرنشان کرد: خوشحالم تورس در کنار ماست. او روز اولی که با لباس شخصی به تمرین آمد با حسرت گفت دوست دارم همین الان تمرین کنم. همچنین سوگیتا جذب تیم شد. او سهمیه آسیایی ماست. در تلاشیم تا سریعا نامش را وارد لیست کنیم تا کارش را زودتر با تیم شروع کند. چالشی که با آن مواجه هستیم، جذب یک مهاجم است. از آنجا که گزینه‌ها در تعطیلات کم هستند و تیم‌ها مهره‌های خود را حفظ می‌کنند، کار برای یک مهاجم سخت شده است. امشب زمان نقل و انتقالات به پایان می‌رسد. ما هم منتظریم. انشاءالله بتوانیم در خط حمله گزینه مورد نظر خود را بگیریم. اگر مهاجم نگیریم به مشکل می خوریم.

وی ادامه داد: ما هیچ‌وقت فراموشکار نیستیم. می‌خواهم از تک تک بازیکنانی که همراه فولاد بودند و دیگر کنارمان حضور ندارند، تشکر کنم. فراموش نکنیم ما همیشه یکجا نمی‌مانیم. معمولا چمدان‌مان را بسته‌ایم و آماده‌ایم چون ممکن است یک روز باشیم و یک روز نباشیم. همیشه گفته‌ام در فولاد، مهمترین چیز اسم و احترام باشگاه است. ما اینجا هستیم به خاطر فولاد. تلاش می‌کنیم بهترین تصمیمات را برای تیم بگیریم، گاهی شاید اشتباه هم کنیم ولی حداقل منفعل نیستیم. تلاش‌مان را می‌کنیم مثل سال گذشته میلادی، فولاد را بهترین تیم ایران کنیم. دوست داریم ذهنیت‌ها را بازهم تغییر دهیم. سال اولی که به باشگاه آمدیم طرفداران نا امید بودند. در این چهار سال دو بار به لیگ قهرمانان رسیدیم و حالا تنها نماینده ایران در مرحله حذفی مسابقات هستیم. یک بار جام حذفی را بردیم و در سوپرجام هم قهرمان شدیم. در بین سه تیم اول لیگ برتر قرار گرفتیم. ما همان آدم‌ها هستیم با همان اهداف بزرگ. انشاءالله با خریدهای جدید و تقویت تیم، به اهداف‌مان می رسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    4 0
    مهم الاستقلال است که تماشاگر داشته باشد امروز هم در بازی الاستقلال ملوان داور کثیف را آوردند که اگر الاستقلال نتوانست تا دقیقه آخر برنده شود برای الاستقلال پنالتی بگیرند.
  • اصغر IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    3 0
    چرا.چرا نکن سالهاست سفره ای پر زرق و برق برایتان پهن شده
  • مهدی نوری IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    اولاً که تیم فوتبال فولاد خوزستان تیمی نیست در مقابل ابرقدرت پرسپولیس برنده بشه دوم آنکه که توباشی که نباشی تیم فوتبال فولاد خوزستان همیشه جزع تیم های قوی لیگ برتر ه. بخدا
  • غلامرضاازارومیه IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    جوادنکونام درحدی نیست بیاد برای پرسپولیس بزرگ لات بازی کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس