کد خبر 1458813
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
زارع: نتوانستم اشتباهاتمان را اصلاح کنم/ از مردم گیلان عذرخواهی می‌کنم

سرمربی ملوان می‌گوید که سه گل اول استقلال شبیه به هم به ثمر رسیده و وظیفه او بوده که این مشکل را حل کند تا یک گل، دو بار دیگر تکرار نشود.

به گزارش مشرق، ملوان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه سنگین ۴ بر صفر مقابل استقلال شکست خورد. مازیار زارع،‌ سرمربی ملوان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: از مردم انزلی و استان گیلان بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم. فکر می‌کنم استقلال در نیمه اول دو موقعیت روی ضد حمله داشت و همان دو موقعیت را به یک شکل گل کرد. در نیمه دوم سعی کردیم آن قسمت را قوی‌تر کنیم. می‌دانستیم که مهدی قایدی از آن قسمت فشار می‌آورد اما متاسفانه گل سوم را هم مثل دو گل اول دریافت کردیم.

او افزود: جلوی استقلال با این همه بازیکن اگر اشتباه کنی و اشتباهت را درست نکنی، گل‌های بیشتری دریافت می‌کنی. البته این وظیفه من بود که اشتباهات را درست کنم. با این حال فوتبال اینجا تمام نمی‌شود و در بازی‌های بعدی ادامه می‌دهیم.

سرمربی ملوان درباره قضاوت سید علی در این دیدار گفت: در بازی به خاطر فشار به داور اعتراض می‌کنیم. آقای سید علی اواخر دوران داوری‌اش را سپری می‌کند و به او احترام می‌گذاریم. اگر به داوری او ایراد نگیریم بهتر است. بازی‌های استقلال و پرسپولیس در تهران را به آقای سید علی که ساکن کرج هست می‌دهند که زیاد اذیت نشود. یکسری صحنه‌های ریز میانه زمین بود که برای هر مربی‌ای پیش می‌آید اعتراض کند.

زارع در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی داشته که ضعف دفاعی ملوان در این بازی را حل کند؟ گفت: ما تعویض داشتیم و تغییر سیستم دادیم اما باز از همان سمت گل خوردیم. همه بازیکنانی که در اختیار داریم، بازیکنان لیگ برتری هستند. مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باید اشتباهات را به حداقل رساند تا گل‌های ساده نخورد. ما تغییر سیستم دادیم ولی افاقه نکرد و دوباره به همان شکل گل خوردیم.

او درباره موقعیت نیمه نخست ملوان که روزبه چشمی از روی خط دروازه توپ را دور کرد، تصریح کرد: من آن توپ را ندیدم. در جریان بازی احساسات بر آدم غالب است و احساس کردم گل شده ولی هنوز آن صحنه را ندیده‌ام. قضاوت درباره آن را به کارشناسان می‌سپارم.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که آیا قصد ندارد سبک بازی هجومی تیمش را تغییر بدهد، بیان کرد: در پنج بازی گذشته مدل متفاوتی داشتیم. تقریبا ۸۰ درصد بازیکنان ما استادیوم آزادی را ندیده بودند. اعتقاد دارم، باید فوتبال بازی کرد. من می‌توانستم بازی را ببندم و شکل بازی را خراب کنم اما دوست ندارم و می‌خواهم بازیکنانم از بازی کردن لذت ببرند. این اتفاق تاوان هم دارد ولی نگران نیستم. بالاخره یک طرف کسانی که بازی را می‌بینند باید از نتیجه راضی باشند. باید علاوه بر این که فوتبال بازی می‌کنیم و ضد فوتبال بازی نمی‌کنیم، نتیجه هم بگیریم.

زارع در واکنش به خبر ناراحتی پژمان نوری از حمایت مسئولان به ملوان گفت: من فکر می‌کنم تنها کسی که حمایت می‌کند اشکان پوررشید است و باقی حمایت نمی‌کنند. خیلی نیاز نمی‌بینم راجع به این موضوع صحبت کنم و بهتر است خود آقا پژمان راجع به آن توضیح دهد.

او درباره غیبت چند وقت اخیر پژمان نوری توضیح داد: باید مسئولان بیایند و صحبت کنند. شرایط سخت است. من آدمی نیستم که صحبتی کنم که ضعف خودم و تیمم را نشان دهد ولی امروز تفاوت قیمتی دو تیم قابل قیاس نبود. البته بازیکنان استقلال می‌توانند و می‌گیرند پس نوش جانشان. خدا کند طوری شود که برای تیم‌های ریشه‌دار شهرستانی مانند ملوان هم بودجه‌ای در نظر گرفته شود. من به هیچ وجه برای باختم بهانه نمی‌آورم که پول نیست. آقا پژمان یکسری خواسته‌ها داشته و تحت فشار هستند.

سرمربی ملوان در پایان درباره بازگشت به استادیوم آزادی اظهار کرد: حس اول بازی خوب بود اما آخر بازی باتوجه به نتیجه خوب نبود. من فکر می‌کنم اگر گل‌ها را کنار بگذارید، ملوان خوب بازی کرد اما کم‌تجربه بودیم و استقلال از تجربه‌اش استفاده کرد. بازی کردن در آزادی حال و هوای خودش را دارد. امیدوارم مردم در حال و هوایی که دارند به ورزشگاه بیایند. امیدوارم خانم‌های محترم هم به ورزشگاه بیایند تا از فوتبال لذت ببرند و فقط مختص به ما آقایان نباشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس