مجلس نمایندگان آمریکا

در ادامه مداخله جویی‌های آمریکا علیه ایران، مجلس نمایندگان این کشور قطعنامه‌ای را در حمایت از اغتشاشات تصویب کرد.

به گزارش مشرق، مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه در اقدامی مداخله‌جویانه قطعنامه‌ای را تصویب کرد که در آن بر همبستگی و حمایت واشنگتن از اغتشاشات اخیر در ایران تاکید می‌کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، این قطعنامه با ۴۲۰ رأی موافق و ۱ رأی مخالف با حمایت نمایندگان از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه به تصویب رسیده است.

تصویب این قطعنامه چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که آمریکا، اروپا و انگلیس مجموعه‌ای از تحریم‌های جدید را علیه ایران اعمال کردند.

این در حالی است که ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پیش از این ضمن حمایت از مواضع اروپا مدعی شده بود: «این اولین دور تحریم‌هایی نیست که ما علیه ایران در واکنش به اعتراضات اعلام می‌کنیم. اگر ایران به روند نقض حقوق بشر ادامه دهد، ما همچنان به استفاده از فشارهای بیشتر ادامه می‌دهیم، اما قطعاً به بحث حقوق بشر مربوط است».

او پیش از این نیز خواستار توقف اجرای احکام دادگاه‌ و اعدام در ایران شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 0
    این قطعنامه تاکیدی دیگر بر صحت ودرستی نگرش بی بدیل امام خامنه‌ای به فتنه و نقش غرب وحشی در آن داشته و افشاگر خزعبلاتی است که تاجیک به نمایندگی از اصلاح طلبان فاسد بوده که اتفاقا همان روز سرهم کرده و طی آن نظام اسلامی را متهم به ناکارآمدی و سرگرم شدن به امور به زعم او پیش پا افتاده چون حجاب نموده و عامل اصلی فتنه! اگر این گونه بود شیطان بزرگ آمریکا چه دلیلی داشت که هر روز خود را با در کنار آشوب گران قرار دادن، همه تعارفات و ظاهر سازی هایش را به کناری نهاده، چماق تحریم بلند کرده و بیانیه و قطعنامه جانبدارانه از آشوب ،هم در زمان اوج و هم در زمان مرگ زود هنگام آن آشوب سفارشی ، صادرکند !با این حال چرا تاجیک و اصلاح طلبان فاسد خود را به جهالت می زنند و حاکمیت اسلامی را متهم می کنند و آشوب را اعتراض جا می زنند؟دلیلش بسیار ساده است و آن این که این جماعت تمامیت خواه و به قول خودشان صاحب «اراء کیفی اند»! زمانی هم که مانند شاه جلاد از حمایت مردمی باز می مانند جبرا به غرب وحشی و شیطان بزرگ آمریکا رو کرده و حمایت شیطان را طلب می کنند به خیال این که تخت و تاجی به هم زده و بزرگی نمایند!! چنان که قرآن در سوره صد و سی نه می فرماید «الذین یتخذون الکافرین اولیاء من دون المؤمنین ایبتغون عندهم العزة فان العزة لله جمیعا آیا جریان غرب گدا اصلاح طلبان فاسد که کفار را بر مؤمنان ترجیح داده و حمایت آن ها را گدایی می کنند در پی عزتند! بدانید که عزت تماما در انحصار الله بوده (و طبیعی است که منحصر به مؤمنان الله هم باشد) سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس