کد خبر 1458560
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی تفاوت زیادی با دلار جهانگیری دارد

در معاملات امروز بازار ارز تهران در میدان و خیابان فردوسی، هر دلار آمریکا توسط صرافی‌ها با قیمت ۴۱۵۰۰ تومان خریداری و با قیمت ۴۲۱۰۰ تومان فروخته شد.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز بازار ارز در میدان و خیابان فردوسی، هر دلار آمریکا توسط صرافی‌ها با قیمت ۴۱۵۰۰ تومان خریداری و با قیمت ۴۲۱۰۰ تومان فروخته شد.

‌در مقابل صرافی‌ها هم نرخ‌گذاری‌های کاذب پس از برنامه ارزی روز گذشته بانک مرکزی بسیار کاهش یافت و دلال‌ها هم امروز خرید و فروش غیر رسمی دلار را در کانال ۴۲ هزار تومان انجام دادند.

مشاهدات حاکی است دلالان انتظار کاهش قیمت دلار را دارند حتی به دوستان خود توصیه می‌کردند فعلا خرید انجام نشود

امروز هر یورو نیز در تابلوی صرافی‌ها ۴۲ هزار و ۹۵۰ تومان قیمت خورده است.

همچنین قیمت هر سکه بهار آزاد با عقب‌نشینی حدود ۲ میلیون و ‌پانصد هزار تومانی نسبت به روزهای اخیر امروز با قیمت ۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی عرضه می‌شود.

امروز نیم سکه با قیمت ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی با قیمت ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته شد.‌

بانک مرکزی در راستای اجرای سیاست های جدید خود برای کنترل بازار ارز، نقش محوری به صرافی بانک ملی داده است؛ بر این اساس، همه صادرکنندگانی که بخشی از صادرات خود را به صورت اسکناس وارد می کنند، برای رفع تعهد ارزی باید ارز خود را به صرافی بانک ملی بفروشند. صرافی بانک ملی هم هر روز در بازار متشکل ارزی منابع ارزی خود را برای صرافی ها به حراج می گذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • atabat123 IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 0
    همون عکس فکر کنم 70 -80 میلیون تومن پول رایج مملکتمونه
    • GB ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      0 0
      عب نداره ارزشش به ارادس ، مثلا شما اراده میکنی بری پیاز بخری میبینی ۶ تا دونش میشه ۴۰۰ هزار ریال وجه مملکت بعد اراده میکنی نخری
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 0
      قر کمر برا روحانی و دوباره قر کمر برا سالومه و علی‌نژاد عاقبتش میشه این و تا گوسفند هست وضع همینه
  • اوطالبی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 0
    وقتی دلاربه ۴۴هزاررسیدطبق معمول دلار گرون شدچیزی دودهه شاهدیم ولی وقتی اندکی ناچیزدلارافت میکنه انگاربمب اتم منفجر شده دلارارزون شد دلارارزون شد این جوسازی =هالوبحساب اوردن مردمه تاکی. . .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس