کد خبر 1458435
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
دعوای «وکالتی» اپوزیسیون بالاگرفت/ کارشناس صدای آمریکا: این کمپین، سیاسی کاری است

راه‌اندازی کمیپین «من وکالت می‌دهم» که با هزینه تیم رضا ریع پهلوی تشکیل شده است، صدای بسیاری از اپوزیسیون را هم درآورده، به طوری که آن را سیاسی کاری، جنگ رسانه‌ای و حتی عمل ناشایست نامیدند.

به گزارش مشرق، به تازگی جریان اپوزیسیون کارزاری را با عنوان «من وکالت می‌دهم» به راه انداختند تا به زعم خودشان رهبری این جریان را به رضا ربع پهلوی بسپارند. کمپینی که در همین حد هم شکست خورده و صدای دیگر ضدانقلاب را هم در آورده است.

در تازه ترین واکنش‌ها، علی صدارت کارشناس صدای آمریکا(VOA) در برنامه زنده این شبکه درباره کمپین «من وکالت می‌دهم» گفت: اصلاً مشخص نیست چطور این ایده مشخص شده، مخاطبش کیست و چه کسی به او چنین مشاوره ای داده که این کارزار را راه بیاندازد.

وی ادامه داد: گفته شده بود شفافیت و دموکراتیک بودن یکی از پایه‌های اصلی است که به آن معتقدند این درحالی است که در کمال عدم شفافیت است و به هیچ وجه علمی نیست و جای تقلب کردن را در آن باز گذاشته است.

صدارت با بیان اینکه از لحاظ علمی هم نمی توان به چیزی که هنوز مشخص نیست به کسی وکالت داد گفت: من با سابقه‌ای که از وی(رضا ربع پهلوی) و دوستانشان می‌بینم دچار دلهره می‌شوم که ما داریم به کدام سو رهبری می‌شویم؟! واقعا نمی‌دانم که اصلا بشود به آن گفت وکالت! واقعا نمی‌توان آن را بیشتر از یک جنگ رسانه‌ای نامید! و از دید من عملی ناشایست و از نظر سیاسی کاری سبک است.

گوگوش خواننده ضدانقلاب و حسن شریعتمداری از مخالفان جمهوری اسلامی نیز مخالفت خود را با این کمپین اعلام کردند.

دعوای «وکالتی» اپوزیسیون بالاگرفت+ فیلم

حتی برخی از چهره‌ها که مایل به پهلوی‌ها هستند و در گذشته نیز با رضا پهلوی و پهلوی‌ها دوستی و ارتباط داشتند با این اقدام مخالفت کردند. حسن شریعتمداری فرزند آیت‌الله کاظم شریعتمداری از چهره‌های ضدانقلاب به صراحت اعلام مخالفت کرد. فائقه آتشین معروف به گوگوش نیز با انتشار پیامی نوشت که به رضا پهلوی وکالت نمی‌دهد.

افراد دیگری مانند هما سرشار روزنامه نگار اپوزسیون در مصاحبه با اینترنشنال به تعداد کم امضا کنندگان این پویش هم اشاره کردند و گفتند: گام‌های جمهوری اسلامی را در این پویش می‌بینم، گروهی که این کار را کردند یا فریب خوردند یا با هماهنگی بوده است.

پیش از این نیز کارشناسان و روزنامه نگاران دیگر مخالف جمهوری اسلامی این کمپین را زیر سوال برده بودند. نظرات تعدادی از این افراد را در ادامه مشاهده می‌کنید:

هرچند طرفداران این کمپین سعی کردند تا باقی مخالفان را با خود همراه کنند اما همین موضوع نیز واکنش آن‌ها را درپی داشت. این افراد با اشاره به این تناقض که آن‌ها چرا دم از آزادی بیان می‌زنند اما همین حد از دموکراسی را هم نمی‌پذیرند و با فحاشی با مخالفان من وکالت میدهم برخورد می‌کنند، گلایه کردند.

دعوای «وکالتی» اپوزیسیون بالاگرفت+ فیلم

از سوی دیگر هم عده ای دیگر تعداد افرادی که به این کمپین پیوستند را با شرکت کنندگان در قرعه کشی اخیر ایران خودرو، برخی دیگر با تعداد آرای باطله انتخابات ریاست جمهوری مقایسه کردند؛ حتی عده‌ای دیگر آن را با تعداد آرای شرکت کنندگان در مسابقه عصر جدید مقایسه کردند.

دعوای «وکالتی» اپوزیسیون بالاگرفت+ فیلم

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    13 3
    بابابزرکش که دیگه آخر جذبه بود مثل شغال از ایران فرار کرد این که نوه ی شغال.اساسا اسم پهلوی برای مردم ایران ی ننگ حساب میشه چون انگلیس تونست ی بی سواد بی عرضه را پادشاه ایران کنه و البته قصدش این بود تا با این انتخاب اجباری شیعیان ایران را تحقیر کنه کاری که با افغان و عرب دارند میکنن
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    2 11
    خیلی خوشحالید از این قضیه ؟این اختلاف نظر درهمه مخالفان هست ومهم هدف اصلی این قضیه است
    • ح IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      0 0
      بشین بینیم با!! وقتی دوتا بزرگتر حرف می‌زنن یه دوزاری آلبانی نشین نمیپره وسط!!
  • زارا IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 0
    تازه یکیشون اعتراف کرد این سیصد وخرده ای هم با چندین اکانت فیک بوده خخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس