اختلاف شدید در اردوگاه اپوزیسیون

گذشت زمان مشخص کرد که نه تنها اغتشاشگران و حامیانشان طرفدار آزادی نیستند بلکه دیکتاتور پلید درونشان حتی اجازه بلند شدن صدای مخالف را نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، وکالت به ربع پهلوی اقدامی است که دست های پشت پرده ضدانقلاب روی آن حساب کرده است. این را از نحوه پوشش اخبار مربوط به وکالت به ربع پهلوی می‌توان مشاهده کرد.

دیکتاتوری به سبک براندازان ایرانی/ براندازان چگونه مخالفان را ساکت می‌کنند؟

وکالت اجباری

ناکامی ضد انقلاب موجب شده این جریان، باز هم خوی دیکتاتوریش را نشان دهد و علی رغم سر دادن شعارهایی شبیه زن زندگی آزادی، با توهین و تهدید کار خود را پیش ببرد.

این توهین و تهدید ها فقط برای جمهوری اسلامی و حامیانش نیست بلکه دامن خود ضد انقلاب را هم می‌گیرد. خاله نیکا شاکرمی که به واسطه سوء استفاده ضدانقلاب از فوت خواهرزاده‌اش کمی مشهور شده بود در اینستاگرام خود اعلام کرد که به پهلوی وکالت نمی‌دهد.

دیکتاتوری به سبک براندازان ایرانی/ براندازان چگونه مخالفان را ساکت می‌کنند؟

پس از مدتی حجم واکنش ها به استوری اول او باعث می‌شود مواجهه تندی با ضد انقلاب داشته باشد. او در استوری دومش نوشت: «به لطف دموکراسی‌ای که قرار است به زودی طعم آن را مزه مزه کنیم، صندوق پیام‌های من پر شده از فحش‌های رکیک و...». این لشکر سایبری براندازان، در ابتدای اغتشاشات هم سلبریتی ها را دچار مشکل کرده بود.

دیکتاتوری به سبک براندازان ایرانی/ براندازان چگونه مخالفان را ساکت می‌کنند؟

تهدید به مرگ فقط به خاطر یک شکلات

این تنها اقدام ضد انقلاب برای نشان دادن خوی دیکتاتوریشان نبود. در زمان سفر رئیس جمهور به کردستان و حضور در بازار سنندج یکی از مغازه دارها که با احوالپرسی رییس جمهور روبرو شده بود به او شکلات تعارف کرد.

همین کافی بود که ضد انقلاب برنتابد و این فرد آماج توهین ها و تهدید ها نسبت به خود و خانواده‌اش قرار بگیرد. در نهایت این کاسب مجبور شد برای حفظ جان خود و خانواده اش با انتشار ویدیویی از این اقدام برائت جوید.

«اعتصاباندن»

اقدام دیگر ضد انقلاب که حاکی از خوی دیکتاتوری این جریان است، ماجرای اعتصابات اجباری است. مردم با هوشیاری متوجه اهداف اغتشاشگران و خوی دیکتاتوری آنها در پشت شعار زن زندگی آزادی شدند و به آنها نپیوستند. اما ضدانقلاب سناریو های خود را چیده بود و چون همراهی مردم را بدست نیاورد به زور و خشونت متوسل شد. تهدید کسبه و مغازه داران و حتی کامیون داران با پنچر کردن لاستیک ها و شکستن شیشه‌ها و یا آتش زدن مغازه‌ها.

خوی وحشی اپوزیسیون

اینها نشان می‌دهد هرچه قدر هم اپوزیسیون تلاش کند چهره موجهی از خود نشان دهد، خوی وحشی گری که از گذشته به ارث بردند را در وجود خود دارند و زمانی که مخالفتی با خود ببینند، آن را بروز می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    7 1
    وقتی ضدانقلاب علیه رای اکثریت مردم و جمهوری اسلامی برآمده از آراء اکثریت مطلق و نزدیک به همه مزدم ایران بوده ،وحشیانه ترین رفتارها را از ترور و خرابکاری گرفته تا آتش افروزی و ویرانی و...دست می زند و تعداد چند نفره خود را نماینده مردم جا می زنند از این جماعت وحشی ضد انقلاب چه انتطاری می شود داشت؟ و بدبخت آن سفهائی که خیال کنند این جماعت منطق و اخلاق سرش می شود. همین مضحکه «وکالت دزدان به شاه دزد رضا پهلوی که بیش از یک هفته هم طول کشیده و با کمک همه آراء رباتی و حجمی فقط توانسته سیصد هزار وکالت جمع کند ، مقایسه شود با یک روز انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز که در مدت ده دوازده ساعت بیش از چهل میلیون نفر را به پای صندوق های رأی می کشد بگدریم از رای نزدیک به نود ونه درصدی مردم که به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال پنجاه و هشت رای دادند. صمیمانه باید گفت کسی و جریانی که با نظام آزاد اسلامی ایران عزیز سرسازگاری نداشته باشد زرگوترین و خشن ترین فرد و جریان روی زمین است.
  • ایرانی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    1 6
    من هم وکالت میدم اگه واقعا وجود دارین ثبتش کنین
    • ح IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      0 0
      آمریکایی برو تو سایت خودش وکالت بده!! نه اینجا!! بی وجود!!
  • حسن IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    0 3
    ما خوبییییییم
  • ناشناس IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 0
    می گم چرا صف بستن برای دفاتر ثبت اسناد رسمی بخاطر دادن وکالت به شاهزاده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس