کد خبر 1458385
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
تخفیف رجا به متولدان دهه فجر انقلاب اسلامی

شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه‌ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه سفر را برای متولدان این ایام با عنوان «رهپویان فجر ۱۴۰۱» اجرا می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا، عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی این شرکت با اعلام این خبر گفت: رجا به عنوان بزرگ‌ترین شرکت حمل‌و نقل ریلی مسافری کشور و پیشرو در ارائه خدمات نوین، در راستای بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر، در بازه زمانی ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه سال جاری، تسهیلات سفر را برای متولدان این دهه در نظر گرفته است.

علیرضا علی‌سلیمانی افزود: در قالب این طرح، ۲۵ درصد تخفیف برای متولدان ۱۲ الی ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ و ۲۰ درصد تخفیف برای متولدان ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه سال‌های پس از سال ۱۳۵۷ که قصد سفر در بازه حرکتی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری، مصادف با دهه فجر انقلاب اسلامی را دارند، ارائه می‌شود.

وی تأکید کرد: اعمال این تخفیفات در صورتی‌که متقاضیان از طریق وب‌سایت رجا به نشانی www.raja.ir اقدام به تهیه بلیت کنند (به شرط وجود ظرفیت فروش در سامانه آنلاین)، بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس